«CannelLe Bakery», Bruno Ansons: Pieņem lēmumu un nevilcinies!

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Viens no lielākajiem maizes un konditorejas uzņēmumiem Kurzemes reģionā «Cannelle Bakery» kopš 2012. gada ir piedzīvojis lielas pārmaiņas un būtisku izaugsmi – strādāts pie ražotnes modernizācijas, saldēto konditorejas produktu segmenta attīstības, zīmola atpazīstamības veicināšanas, konkurētspējas paaugstināšanas un produktu virzīšanas eksporta tirgos. Šobrīd uzņēmums eksportē savu produkciju jau uz vairāk nekā 10 valstīm, bet nozīmīgākie eksporta tirgi ir Vācija, Igaunija un Lielbritānija.

Kā saka uzņēmējs Bruno Ansons, šāda strauja izaugsme tik ātrā laikā nebūtu bijusi iespējama bez riska kapitāla investīciju piesaistes. Uzņēmumam izveidojusies veiksmīga sadarbība ar riska kapitāla fondu «FlyCap», kas ir viens no ALTUM finansētajiem riska kapitāla fondiem.

Šis ir uzņēmēja Bruno Ansona stāsts par nosprausto mērķu sasniegšanu, to, kā izdarīt lietas ātrāk, lai arī augļi ienāktos agrāk.

Intervijas ar uzņēmējiem rubrikā «Stāsti par attīstību» piedāvā Attīstības finanšu institūcija ALTUM, kas finanšu instrumentu veidā (aizdevumi, garantijas, riska kapitāls u.c.) sniedz valsts atbalstu uzņēmējiem. Noskaties ALTUM piedāvātās intervijas ar uzņēmējiem un iedvesmojies arī sava uzņēmuma attīstības plānu īstenošanai!

Uzzini vairāk par ALTUM piedāvājumu

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu