Bažas par akumulatoriem kavē Opel Ampera piegādes

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Opel

Kamēr ASV turpinās trim Chevrolet Volt uzstādīto bateriju aizdegšanās gadījumu izmeklēšana, Opel atturas sākt savas hibrīdmašīnas Ampera piegādes pircējiem Eiropā.

Lai arī Volt baterijas aizdegušās sadursmes drošības testu rezultātā, nevis ikdienas lietošanas laikā, Opel uzstāj, ka ir nepieciešams pārliecināties par akumulatoru bloku drošību, pirms auto tiek nodoti pircēju rokās, vēsta Automotive News Europe. Piegādes markas dīleriem Vācijā, Francijā, Šveicē, Beļģijā un Holandē jau notiek. Jūnijā Opel apgalvoja, ka Ampera masveida pārdošana sāksies līdz gada beigām.

Opel Ampera
Opel Ampera Foto: Opel

Opel Ampera ir automobilis, kas uz vienas tehnoloģiskās platformas ir konstruēts vienlaicīgi ar Chevrolet Volt un no amerikāņa būtībā atšķiras tikai dizaina niansēs.

Abi auto tiek ražoti General Motors rūpnīcā netālu no Detroitas, un GM apgalvo, ka nākamgad Eiropas tirgum būs pieejami 10 000 Opel Ampera eksemplāri. Tāpat var atzīmēt, ka Eiropas tirgū tiks piedāvāts arī Volt un pirmie divi eksemplāri jau ir nonākuši ASV vēstniecības Parīzē rīcībā.

Ampera ir elektroauto, kurš ar uzlādētām baterijām spēj veikt 40 - 80 kilometrus tīrā elektrorežīmā, bet, līdzko bateriju resurss ir izsmelts, sāk darboties benzīna iekšdedzes dzinējs. Tam gan nav mehāniskas saiknes ar riteņiem un tas kalpo vienīgi kā ģenerators bateriju lādēšanai. Ampera kopējā gaitas rezerve var pārsniegt 500 kilometrus.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu