Arī Hasbulatovs atzīst Baltijas un Latvijas tirgu izaugsmes potenciālu. Viņš skaidro, ka, salīdzinot, piemēram, ar tik piesātinātu tirgu kā Zviedrija, kur uz 27 000 iedzīvotāju atrodas vismaz viena «McDonald's» ēstuve, un ņemot vērā iedzīvotāju skaitu Baltijas reģionā, noteikti var teikt, ka «McDonald's» vēl ir, kur augt.
Tāpēc, kā atzīmē Hasbulatovs, svarīgākais ir turpināt veikt ieguldījumus servisa uzlabošanā, inovāciju ieviešanā, kā arī piedāvājuma klāsta paplašināšanā.
«Iespējams, ka dažu gadu laikā varēsim klientiem piedāvāt iespēju veikt pasūtījumu un norēķinus, izmantojot viedtālruņa aplikāciju. Tāpat nav izslēgta iespēja, ka kādudien varēsim nodrošināt klientiem iespēju ne tikai veikt pasūtījumu no esošā piedāvājuma, bet arī pašiem, izmantojot, piemēram, digitālās tehnoloģijas, izveidot savu burgeru no «McDonald's» piedāvātajām sastāvdaļām,» stāsta Hasbulatovs.
Kā ziņots, nākamo trīs gadu laikā «McDonald’s» attīstībā Baltijas valstīs plānots investēt aptuveni 15 miljonus eiro, no kuriem seši miljoni eiro tiks investēti Latvijas ķēdes attīstībā.
Nākamo trīs gadu laikā Latvijā paredzēts atvērt vēl trīs ēstuves, kā arī sākt Latvijā esošajās ēstuvēs ieviest jaunas tehnoloģijas un klientiem ērtus risinājumus ēdiena pasūtīšanā. «No nākamā gada Baltijā, sākot ar Latviju, plānota pašapkalpošanās ēdienu pasūtīšanas un norēķinu kiosku ieviešana,» teica Hili.
Jautāti par šī gada finanšu rezultātiem, «McDonald's» pārstāvji atzīmē, ka pērn Baltijā apgrozījumus bijis ap 50 miljoniem eiro. Taču šogad Latvijā plānots apgrozījuma pieaugums 5-10% apmērā, salīdzinot ar apgrozījumu pērn.