:format(webp)/nginx/o/2025/05/02/16817516t1h01b9.jpg)
Limpa. Jā, jā, tā pati limonāde ar cūciņu brillēs. Kādam — bērnības garšas atmiņas, kādam — pirmais dzēriens ballītē, kādam — vienkārši estētiski smieklīgs tēls no veikalu plauktiem. Šis dzēriens joprojām dzīvo Igaunijā, un tā pēdējo gadu reklāmas veiksmes pamatā ir viena sieviete — Susanna Kēmegi (Susanna Kõomägi).
"Budžets palika tāds pats. Taču komentāri aizgāja debesīs, pat ar nejaušiem ierakstiem lietotāji dalījās 500 reižu. Igaunijas tirgum tas ir neticami daudz. Tas mainīja visu — gan sociālajos medijos, gan veikalos. Mēs pat pārstājām rādīt kontā pašu dzērienu – bija tikai cūciņa. Un 2023. gadā mēs pārdevām 5,2 miljonus limonādes pudeļu valstī, kur dzīvo nedaudz vairāk nekā miljons cilvēku."
Radošuma industrija Baltijā, kā stāsta, nereti tiek vadīta ar milzīgu tempu, minimāliem resursiem un maksimālām gaidām. "Klienti grib virālo, ātro, lēto. Bet kur paliek laiks radošumam? Reti kad."