Mini parāda otru Oksfordas dvīni (15)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Jau pirms apmēram divām nedēļām ziņojām, ka BMW vadītājs Norberts Raithofers solījis izlaist divus jaunus Mini automobiļus, ko ražotnes atrašanās vietas dēļ jauki dēvē par Oksfordas dvīņiem.

Vienu no tiem - Mini Coupe Concept - BMW piederošais uzņēmums parādīja jau iepriekš, savukārt otrs tika turēts slepenībā, lai pirmizrādi piedzīvotu Frankfurtes auto šovā. Tas ir stilīgs rodsters, kas tapis uz Mini Cabrio bāzes, taču ir krietni citādāks.

Pirmā Roadster Concept atšķirības pazīme ir sēdvietu skaits - ja Mini Cabrio to ir četras, tad rodsteram uz pusi mazāk. Taču tai pašā laikā konceptautomobilim ir krietni lielāks bagāžnieks, turklāt starp sēdekļiem ir lūka, caur kuru var izbāzt garākus priekšmetus. Bagāžnieka tilpums ir 250 litri neatkarīgi no tā, vai jumts ir pacelts vai nolocīts. Mini Cabrio standarta konfigurācijā bagāžnieka ietilpība ir tikai 120 litri.

Mini mātes kompānijas BMW vadītājs Norberts Raithofers solījis Oksfordas dvīņus laist sērijveida ražošanā.
Otrā atšķirības pazīme ir redzama profila skatā - priekšējais vējstikls ir slīpāks un šaurāks, jumta līnija - zemāka, savukārt viduslīnija vienmērīgi kāpj augšup virzienā uz aizmuguri, kas auto piešķir dinamiskāku izskatu.

Roadster Concept ir arīdzan par pusotru centimetru garāks un sešiem centimetriem zemāks nekā Mini Cabrio. Mērot no bampera līdz bamperam, sanāks 3714 milimetri, platumā - 1683 mm, bet augstumā 1356 mm (sērijveida kabrioletam attiecīgi 3999/ 1683/ 1414 mm).

Mini Roadster Concept paredzēts modelī Cabrio Cooper S sastopamais 175 zirgspēku 1,6 litru turbomotors ar 240 Nm griezes momentu, kas overboost režīmā palielinās līdz 260 Nm.

Komentāri (15)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu