Liepājā braucēji neaizraujas ar "nāvīgajiem ieradumiem"

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Satiksmes drošības kampaņas "Nāvīgi ieradumi" laikā ne tikai Rīgā, bet arī citās lielākajās pilsētās kampaņas tēls "Nāvīte" iziet ielās. Pie lielveikaliem, tirdzniecības centriem un "Statoil" degvielas uzpildes stacijās kampaņas simbols ar saviem palīgiem skaidro autovadītājiem un viņu pasažieriem nāvīgo ieradumu bīstamību.

Izplatītākie no tiem pie stūres ir ēšana, dzeršana, strīdēšanās ar pasažieriem, transportlīdzekļa iekārtu regulēšana, kā arī izklaidīga apkārtnes vērošana, lūpu krāsošana vai pat avīžu lasīšana, skaidro kampaņas rīkotāji.

Tādēļ tās laikā ar speciāli veidotiem koordinācijas un uzmanības testiem cilvēkiem demonstrē, ka viņi nespēj kvalitatīvi veikt vairākas darbības vienlaikus.

"Nāvīte" ar saviem palīgiem rosījās arī Liepājā – degvielas uzpildes stacijās "Statoil" Esperanto un Ganību ielā, pie veikaliem "Maxima" Dzērves, Klaipēdas un Ziemeļu ielā, kā arī pie hipermārketa "RIMI". CSDD akcijas pārstāvji Linda Kalniņa un Kaspars Zandbergs atzina, ka šajā pilsētā autobraucēji pārmēru neaizraujas ar "nāvīgajiem ieradumiem". Biežākie grēki ir sarunas pa mobilo tālruni, smēķēšana un padzeršanās, taču avīzes neviens nelasa un īsziņas arī neraksta.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu