Rīgas popularizēšanai nākamgad piešķirs miljonu

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: LETA

Rīgas dome patlaban plāno Rīgas tūrisma attīstības birojam (RTAB) nākamgad piešķirt vienu miljonu latu, šodien RTAB zīmola "Live Rīga" partneru forumā pastāstīja Rīgas vicemērs Andris Ameriks (LPP/LC).

Šogad piešķirti 1,9 miljoni

Ameriks stāstīja, ka patlaban pirmajā nākamā gada budžeta plānošanas posmā RTAB paredzēts piešķirt vismaz vienu miljonu latu. Šogad no Rīgas pašvaldības budžeta RTAB kopumā ticis piešķirts aptuveni 1,8 līdz 1,9 miljoni latu. Ameriks arī piebilst, ka budžeta grozījumos nākamgad pavasarī Rīgas popularizēšanai varētu tikt atvēlēti vēl kādi līdzekļi.

Pērn Rīgas dome šī gada pašvaldības budžetā sākotnēji paredzēja izlietot aptuveni 1,5 miljonus latu tūrisma nozares attīstībai.

"Var kritizēt, protams, ka viss vēl nav paveikts un ir daudz darāmā, taču "Live Rīga" kā mugurkauls ir apvienojis Rīgas tūrisma politiku.

Tagad mums jāstrādā tālāk, jāsadarbojas vēl ciešāk, un arī Rīgas dome atņemas atbalstīt RTAB un piešķirt līdzekļus Rīgas reklamēšanai," sacīja Ameriks.

Tūristu skaits esot pieaudzis

Viena no RTAB dibinātājiem pārstāvis lidsabiedrības "airBaltic" pārdošanas un mārketinga vecākais viceprezidents Gregorijs Pomerancevs norādīja, ka pirms diviem gadiem sāktās Rīgas popularizēšanas aktivitātes pamazām sākušas materializēties redzamos panākumos un patlaban esot sasniegta stabila bāze, kas jāsaglabā, jāattīsta un jābūvē tālāk.

Savukārt RTAB valdes locekle un Rīgas domes deputāte Vita Jermoloviča (LPP/LC) vēsta, ka šogad tūristu skaits Rīgai par 10% pārsniedzis 2008.gada rādītājus, kas līdz šim tika uzskatīts par vislabāko tūrisma nozarei.

Rīgu popularizēs kā biznesa centru

"2012.gadā turpināsim jau iesāktos darbus, bet plānojam arī palielināt Ukrainas un Polijas reklāmas kampaņu apjomus, jo no šīm valstīm šogad vērojams lielāks tūristu skaits. Tāpat esam paredzējuši pievērst vēl lielāku uzmanību Rīgai kā biznesa centram, vairāk to popularizējot darījumu tūrisma pārstāvjiem, kā arī nākamgad jāpaplašina sadarbība ar citiem tūrisma informācijas centriem, piemēram, lidostā "Rīga"," atzīmēja Jermoloviča.

RTAB šodien arī sveica savus veiksmīgākos sadarbības partnerus, un kategorijā "Valsts institūcijas" tika apbalvota Tūrisma attīstības valsts aģentūra, kategorijā "Pašvaldības" par veiksmīgāko tika atzīts Jūrmalas Tūrisma informācijas centrs, bet "Komersantu" kategorijā atzinīgus vārdus saņēma viesnīcas "Radisson Blu Hotel Latvija" kompleksa SPA centrs "ESPA Rīga" par savu atbalstu RTAB žurnālistu un tūroperatoru uzņemšanu laikā.

RTAB dibināts 2009.gada oktobrī. Tā dibinātāji ir Rīgas dome, nacionālā lidsabiedrība "airBaltic", Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija un Latvijas Tūrisma aģentu asociācija. RTAB nodarbojas ar tūrisma veicināšanu un Rīgas tūrisma iespēju popularizēšanu ārvalstīs.

RTAB dibinātāju balsu sadalījumā 70% pieder Rīgas domei, bet pārējiem dibinātājiem - "airBaltic", Viesnīcu un restorānu asociācijai un Tūrisma aģentu asociācijai - katram pa 10%.

RTAB popularizē Rīgas tūrisma iespējas ārvalstīs ar zīmolu "Live Rīga". Lai veicinātu konferenču, kongresu un korporatīvo pasākumu tūrismu, RTAB pērn decembrī izveidojis "Live Rīga" apakšzīmolu "Meet Rīga".

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu