«Latvijas Balzamam» gads bijis stabils; prognozē rezultātus ar pluszīmi

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Evija Trifanova / LETA

Latvijā lielākajam alkoholisko dzērienu ražotājam «Latvijas Balzams» aizvadītais gads ir bijis stabils, aģentūrai sacīja «Latvijas Balzama» un holdingkompānijas «Amber Beverage Group» valdes priekšsēdētājs Sīmurs Ferreira (Seymour Paul Ferreira).

«Gads nozarei un arī «Latvijas Balzams» ir bijis kopumā stabils. Savas izmaiņas eksporta stratēģijā jau pirms pusotra gada ir ienesusi ģeopolitiskā situācija vairākos noieta tirgos, taču mēs savlaicīgi pārorientējamies, lai diversificētu eksporta riskus. Tas ļāvis izvairīties no straujiem kritumiem un noturēt stabilus apjomus, kā arī augt,» pastāstīja Ferreira.

Viņš norādīja, ka 12 no 20 populārākajiem Latvijā pārdotākajiem dzērieniem ir ražoti «Latvijas Balzamā», kas liecina par patērētāju lojalitāti ilgtermiņā un uzņēmuma kvalitātes standartiem. «»Rīgas šampanietis» jau deviņus gadus pēc kārtas ir pārdotākais dzirkstošais dzēriens vietējā tirgū; savukārt «Rīgas Melnais Balzams» (RMB) ir atzīts par unikālāko zīmolu Latvijā šogad - domāju tas vērtējams kā sasniegums,» uzsvēra «Latvijas Balzams» valdes priekšsēdētājs.

Ferreira arī atgādināja, ka «Latvijas Balzams» apgrozījums 2015.gada deviņos mēnešos ir pieaudzis par 7,9%, kā arī palielinājusies uzņēmuma peļņa. «Lai arī vēl ir pāragri runāt par gada rezultātiem, domāju, tie būs ar pluszīmi,» sacīja «Latvijas Balzams» valdes priekšsēdētājs.

Uzņēmums 2015.gadā ir sācis ražot astoņus jaunus produktus un paplašinājis 18 dzērienu zīmolu līnijas, kā arī veicis virkni dizaina izmaiņu produktu iepakojumā, sekojot tirgus tendencēm. «Ražošanā «karstā tēma» vienmēr būs un ir efektivitāte, un mēs turpinām ieguldīt iekārtu modernizācijĀ, speciālistu kvalifikācijas celšanā, jo to pieprasa tirgus,» sacīja «Latvijas Balzams» valdes priekšsēdētājs.

Aģentūra BNS jau vēstīja, ka «Latvijas Balzams» 2015.gada deviņos mēnešos strādāja ar 55,267miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 7,9% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt uzņēmuma peļņa palielinājās par 20,4% - līdz 5,998 miljoniem eiro.

«Latvijas Balzams» ir dibināts 1900.gadā un ir lielākais alkoholisko dzērienu ražotājs Baltijā. Uzņēmums kopumā ražo vairāk nekā 100 dažādu nosaukumu dzērienu. «Latvijas Balzama» lielākais akciju īpašnieks ir «Amber Beverage Group» (89,53%). Kompānijas akcijas kotē biržas «Nasdaq Riga» otrajā sarakstā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu