HTC ar lētiem telefoniem cer atgūt zaudēto tirgu (24)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/ScanPix

Ja nav inovāciju, ar dārgiem biznesa klases telefoniem vien panākumus nevar gūt. Par to uz savas ādas visai skarbā veidā ir pārliecinājies Taivānas uzņēmums HTC. Lai kāpinātu pārdošanas apjomus, kompānija ir nolēmusi piedāvājumā atkal iekļaut salīdzinoši lētus budžeta klases tālruņus.

Tas nozīmē, ka tuvākajā nākotnē taivāniešu piedāvājumā uzsvars tiks likts uz plastmasīgākām viedierīcēm 100 – 150 eiro cenu kategorijā, nevis uz tādiem alumīnija tālruņiem kā HTC One, kurš veikalā patlaban maksā 450 – 500 eiro, raksta Washington Post.

Savā ziņā HTC lēmums ir pamatots, pareizā laikā pieņemts. Apple un Samsung norāda, ka premium segmenta viedtelefonu tirgus ir sasniedzis piesātinājuma punktu un jaunām ierīcēm faktiski vairs nav vietas. Tas savukārt nozīmē, ka HTC nāksies mainīt pirms pāris gadiem pieņemto stratēģiju samazināt modeļu dažādību un tā vietā koncentrēties uz šaurāku sortimentu un augstākas klases ierīcēm.

Nepieciešamību veikt izmaiņas darbības stratēģijā pamato arī fakts, ka HTC One sērijas viedtālruņi, lai arī guvuši plašu atzinību tehnoloģiju apskatnieku aprindās, nav guvuši ievērojamu popularitāti patērētāju vidū. Pēc tirgus analīzes kompānijas IDC datiem HTC pērn pat neierindojās mobilo telefonu ražotāju piecniekā. Kompānija pērn zaudēja ne tikai Apple un Samsung, bet arī Huawei, LG un Lenovo.

Jau ziņots, ka HTC plāno šā biznesa gada pirmo ceturksni noslēgt ar līdz pat 75,4 miljonu eiro lieliem zaudējumiem.

Ja HTC paplašinās zemākās un vidējās cenu kategorijas telefonu piedāvājumu, uzņēmumam ir iespējas izķepuroties no bedres, kur tas ir nonācis, jo, pēc analītiķu domām, tieši šajos tirgus segmentos tuvākajos gados būs vērojama straujākā izaugsme. Tiesa, ar konkurenci būs jārēķinās, jo samērā spēcīgas pozīcijas šajās cenu kategorijās ir Huawei un Lenovo, kas nupat iegādājās iepriekš Google piederējušo Motorola Mobility.

Komentāri (24)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu