/nginx/o/2018/07/16/9751307t1h0977.jpg)
Ziemassvētkos un gadu mijā «Latvijas balzams veikali» (LB veikali) kopējais apgrozījums audzis par 13%, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn, bet nesen atvērtajā pirmajā jaunā koncepta un dizaina veikalā Vecrīgā, Vaļņu ielā 21, - par 40%, informē uzņēmumā.
Pircēju pieprasītāko dzērienu vidū svētkos bijis viens no Latvijas populārākajiem produktiem «Rīgas Melnais balzams» un «Rīgas Melnais balzams ar upeņu garšu», kā arī dzirkstošais vīns «Rīga European Capital», kas šovasar par godu Rīgai kā Eiropas kultūras galvaspilsētai tika saražots limitētā daudzumā.
Pieprasītāko dzērienu topā iekļuvis arī jaunais dzirkstošais vīns «Prestige Cuvee Brut», ko AS «Latvijas balzams» sāka ražot pagājušā gada vasarā, kā arī «Rīgas šampanietis oriģinālais» un «Rīgas šampanietis Bruts».
Savukārt pirmā jaunā koncepta veikalā apgrozījuma pieaugums svētku dienās par 40% izskaidrojams ar to, ka veikalu īpaši apmeklēja tūristi, kam bija interese iepazīties ar jaunā koncepta veikalu, piedaloties veikala piedāvātajās balzama degustācijās, kā arī iegādājoties produktus ar Latvijas simboliku. No ēdamajiem Latvijas oriģinālajiem suvenīriem visvairāk pieprasīts bijis saldais dzintars.
Vērtējot pieprasījuma pieaugumu svētkos atsevišķās dzērienu kategorijās, pieprasījums pēc dzirkstošajiem dzērieniem LB veikalos svētku laikā audzis par 15%, liķieriem - par 25%, viskija – par 30%, vīna – par 20%, ruma – par 10%, bet nepārtikas kategorijā dāvanu un suvenīru tirdzniecība palielinājusies pat par 70%.
/nginx/o/2018/07/16/9751306t1hf181.jpg)