Nav svarīgi, kāds nosaukums ir izvēlēts iPhone jaunajam modelim, jo jauns produkts mobilo tehnoloģiju tirgū Apple ir vitāli nepieciešams, lai izpildītu gada biznesa plānu, tā uzskata biznesa analītiķi. Iemesls šādam apgalvojumam - tikai ar jaunu produktu Apple var cerēt uz plānoto peļņu fiskālā gada beigās.
Jaunais iPhone tiks prezentēts rudens sākumā (74)
«Ja Apple neplānotu tirgū piedāvāt jaunus produktus šoruden, tad kompānijai nebūtu pamata paziņot, ka 2013.gada pēdējos finanšu mēnešus tā plāno noslēgt ar 34-37 miljardu ASV dolāru ieņēmumiem, kas ir nedaudz vairāk kā vasaras mēnešos. Tur nav nekādu noslēpumu - ja rudens mēnešos nebūtu plānots laist tirgū jauno iPhone, tad parasti kompānijas ieņēmumi rudenī strauji sarūk par vairākiem miljardiem, jo tirgus dalībnieku interese sāk zust,» stāsta Walter Piecyk no BTIG finanšu analīzes un investīciju prognozēšanas kompānijas pārstāvis.
«Septembris strauji tuvojas, un tas liecina, ka varam sagaidīt vairāku jaunu produktu paziņojumus no Apple, kas noteikti stiprinās kompānijas investoru uzticību un attiecīgi arī lielākus ienākumus nekā tad, ja Apple nebūtu plānojusi rudenī palaist tirgū jaunus produktus.»
Arī pērn Apple paziņoja par jaunu produktu laišanu tirgū tieši rudenī, kad iPhone 5 tika pārdots piecos miljonos eksemplāru tikai pirmajā nedēļā vien. Līdzīgu stratēģiju - ik gadus jauni produkti - Apple realizē jau kopš 2007.gada, kad pasaule aizturēja elpu, sagaidot Stīva Džobsa pirmo lolojumu mobilo tehnoloģiju jomā - iPhone.
Vārdu sakot, Apple ir jāiepriecina savi investori, bet kompānija to var izdarīt tikai tad, ja septembrī mobilo tehnoloģiju tirgū redzēsim jaunus Apple produktus. Tādēļ nešaubieties ne mirklis - jauns iPhone, jauns iPad mini un, iespējams, vēl kāds Apple produkts vai tā uzlabota versija ir tepat aiz stūra....