Klasiskās piedziņas Subaru kupeja Ženēvā (30)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Kā zināms, jau vairākus gadus divi Japānas auto ražotāji - Toyota un Subaru - apvienojot resursus, izstrādā jaunus modeļus, kas būs pircēja pirmais solis plašajā ielas sporta auto pasaulē.

Par Toybaru dēvētais modelis pagaidām atklāts tikai daļēji, proti, tikai ar Toyota zīmolu. Subaru savu Toybaru izstrādājumu līdz šim turējis stingrā slepenībā, un vienīgās tīmeklī atrodamās bildes parāda ar melnu plēvi un kantainiem plastmasas gabaliem apkarinātu četru riteņu izstrādājumu, kurš izskatās pēc hečbeka.

Tomēr jaunākās ziņas no Subaru liecina, ka jau pēc pusotra mēneša Ženēvā sitīs tā stunda, kad noslēpumainības plīvurs tiks noņemts arī no topošās Subaru kupejas. Par auto pagaidām zināms ļoti maz, tikai tas, ka vismaz konceptmodelim tradicionālās simetriskās pilnpiedziņas vietā būs klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa un četru cilindru bokserdzinējs. Subaru norāda, ka ar Subaru Rear-Wheel Drive Sports Car Technology Concept izstrādāts, lai parādītu, ka markai raksturīgā vadāmība iespējama arī vienas ass piedziņas mašīnā.

Subaru Trezia
Subaru Trezia Foto: Subaru

Var atzīmēt, ka Šveicē tiks prezentēts arī Subaru Impreza Concept (izrādīts jau Losandželosas auto šovā un apskatāms rakstam pievienotajā galerijā), kā arī kompaktklases minivens Trezia, ko japāņi raksturo kā New Compact Smart Wagon. Nepilnus četrus metrus garais auto (3,995 x 1,695 x 1,595 m un 2,55 m riteņu bāze) Eiropā tiks piedāvāts ar 1,3 litru benzīna vai 1,4 litru dīzeļdzinēju.

Un nobeigumā var atzīmēt, ka Toyota savu Toybaru versiju konceptmašīnas FT-86 veidolā parādīja jau 2009.gada Tokijas auto izstādē.

Komentāri (30)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu