Citroen limuzīns ar 1,7 litru patēriņu (85)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Citroen

Atzīmējot DS sērijas debiju Ķīnas tirgū, Pekinas automobiļu izstādes ietvaros Citroen prezentēs īpašu konceptauto Numero 9 concept.

Lielais automobilis pagaidām ir tikai koncepts, taču pastāv uzskats, ka tas jau tuvākajā nākotnē varētu kļūt par modeli DS9 un papildināt sērijveida DS modeļu klāstu, ko šobrīd veido mazās klases DS3, kompaktais DS4 un vidējās klases DS5.

Foto: Citroen

Numero 9 Concept ir 4,93 metrus garš auto, kura virsbūves dizainā apvienots kupejas sportiskums un dinamiskās līnijas ar universāla funkcionalitāti. Diez cik funkcionāls gan auto nesanāk, jo tas ir tikai 1,27 metrus augsts, taču pasažieriem 3 metrus garās riteņu bāzes ietvaros vietas būs visnotaļ daudz.

Konceptauto aprakstā aprīkojumam uzmanība faktiski nav pievērsta, turpretim tehniskā puse ir aprakstīta gana plaši. Un arī pamatoti, jo Numero 9 Concept ir apgādāts ar Citroen hibrīdsistēmu, ko veido 225 zirgspēkus un 275 Nm spēcīgs 1,6 litru benzīna turbodzinējs (tā vietā tikpat labi varētu būt arī dīzelis) un 70 ZS, 200 Nm spēcīgs elektromotors ar litija jonu baterijām, kurš griež aizmugurējos riteņus. Baterijas mājsaimniecības elektrotīklā var uzlādēt trīsarpus stundās, un ar uzkrāto enerģiju pietiek, lai bez kaitīgajiem izmešiem varētu nobraukt 50 kilometrus.

Ja nepieciešama maksimāla dinamika, var izmantot boost funkciju, kurā abi spēka agregāti strādā paralēli un attīsta 295 ZS; šajā režīmā Numero 9 Concept spēj 100 km/h sasniegt 5,4 sekundēs un attīsta 244 km/h maksimālo ātrumu.

Lai arī liels un diezgan dinamisks, Citroen Numero 9 Concept nebūt nav rijīgs auto – tas vidēji pārtiek no 1,7 litriem benzīna uz 100 kilometriem, bet CO2 izmešu daudzums ir tikai 39 g/km.

Foto: Citroen
Komentāri (85)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu