Skip to footer
Šodienas redaktors:
Artūrs Guds
Iesūti ziņu!

Iespējams, ka prāmja biļetes uz Stokholmu maksās mazāk

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Iespējams, ka prāmja biļetes uz Stokholmu būs lētākas par Ls 109, kā minēts iepriekš, pavēstīja AS "Rīgas jūras līnija" valdes priekšsēdētājs Miks Ekbaums.

Iepriekš tika paziņots, ka biļete ar prāmi "Maxi Mols" abos virzienos ekonomiskajā klasē maksāšot 109 latus, bet studentiem, pensionāriem, invalīdiem un bērniem līdz 12 gadu vecumam būšot 30% atlaides. Savukārt biznesa klasē biļetes cena būšot 199 lati, un šajā cenā iekļautas arī divas brokastis. Ekbaums teica, ka pašlaik tiekot veikti pārrēķini, tomēr potenciālā biļešu cena netiks atklāta, kamēr "Rīgas jūras līnija" noslēgs līgumu ar tūrisma aģentūrām. Līgumus plānots noslēgt šo piektdien, un jau drīzumā biļetes tirgos arī Rīgas pasažieru ostas biļešu kasēs. Ekbaums teica, ka paralēli notiekot sarunas ar Rīgas brīvostas pārvaldi par to, kāds būs Rīgas pasažieru ostas statuss un kurš uzņemsies atbildību par pasažieru ostas ēkas sakopšanu. LETA jau ziņoja, ka RJL iecerējusi prāmju līnijas Rīga-Stokholma atklāšanas reisu rīkot 23.aprīlī, bet 25.aprīlī notiks pirmais komercreiss. Iecerēts, ka prāmis Rīgā parādīsies 19.aprīlī. Kā liecina RJL biznesa plāns, pasažieru prāmja pakalpojumiem maršrutā Rīga-Stokholma par sadarbības partneri līnijas apkalpošanai izvēlēts Zviedrijas uzņēmums "Baltic Ferry Line". Savukārt akciju emisijā piedalīsies Rīgas dome, Moldovas Republikas tirdzniecības pārstāvniecība Latvijā, SIA "Unimars", Rīgas brīvostas pārvalde un divas fiziskās personas - Oļegs Kuzņecovs un Oļegs Lūkins. Rīgas domes deputāti jau nolēmuši iegādāties 331 760 AS "Rīgas jūras līnijas" (RJL) akcijas ar nominālvērtību 1 lats, kas veido 26% pamatkapitāla. Projekta realizācijai nepieciešamais apgrozāmais kapitāls ir 1 265 000 latu. Kompānijas darbības laiks ar prāmi "Max Mols" tiek plānots uz sešiem mēnešiem, slēdzot "Time Charter" periodu ar sava prāmja iegādi un biznesa plāna izstrādi uz trīs gadiem. Plānots, ka katamarāna tipa kuģis, kas izgatavots 1998.gadā un līdz šim pārvadājumus veica Atlantijas okeānā, no Rīgas uz Stokholmu veiks 20 reisus mēnesī. Ar to varēs ceļot līdz 800 pasažieriem, tajā varēs novietot četrus autobusus, 40 mikroautobusus un 120 vieglās automašīnas. Kuģis ir bez nakšņošanas iespējām.

Komentāri
Svarīgākais
Uz augšu