Honda piesaka modeli HR-V Sport ar 1,5 VTEC TURBO dzinēju

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Honda HR-V Sport
Honda HR-V Sport Foto: Honda

Honda ir atklājusi vairāk informācijas par jauno HR-V Sport, kas ir īpašs aprīkojuma līmenis atjaunotajam 2019. gada modelim. Tas aprīkots ar 1,5 litru VTEC TURBO benzīna dzinēju, kā arī dinamiskiem šasijas un piekares uzlabojumiem. HR-V Sport lepojas ar atsvaidzinātu eksterjera stilu un uzlabojumiem salonā papildus 2019. gada standarta HR-V, kā arī ar īpašiem dizaina elementiem.

Jaunā HR-V Sport 1,5 litru VTEC TURBO dzinējs pirmo reizi tika izmantots jaunākās paaudzes Honda Civic. Četru cilindru dzinējs nodrošina HR-V 182 ZS pie 5500 apgr./min., ja uzstādīta sešu pakāpju manuālā transmisija, un pie 6000 apgr./min. kombinācijā ar CVT. Standarta aprīkojumā ar sešu pārnesumu manuālo transmisiju (6MT) maksimālā grieze 240 Nm ir pieejama no 1900 līdz 5000 apgr./min. Ar CVT 220 Nm tiek nodrošināti no 1700 līdz 5500 apgr./min.

Honda izstrādāja HR-V Sport pircējiem, kas vēlas vēl dinamiskāku braukšanas pieredzi ar kompaktu SUV. Kā daļa no komplektācijas, ar mērķi sniegt optimālu virsbūves stingrību, kontroli pār piekari un stūrēšanas sajūtu līdzsvaru, HR-V Sport ir aprīkots ar speciāli radīto “veiktspējas amortizatoru” tehnoloģiju. Amortizatoru sistēma ir integrēta automobiļa priekšgalā un aizmugurē, lai neitralizētu relatīvās sānu un vērpes kustības caur šasiju. Tā nodrošina vienmērīgāku līkumu izbraukšanu, uzlabo stabilitāti pēkšņas joslas maiņas gadījumā, kā arī samazina vibrācijas uz nelīdzeniem ceļiem.

Foto: Honda

Stūres sistēmas iestatījumi ir unikāli tieši šim modelim, izmantojot mainīgu attiecību elektriskā stūres pastiprinātāja zobstieņa sistēmu, kuru papildina Honda “Agile Handling Assist” tehnoloģija. Tā nodrošina stabilu reakciju nelielos stūres leņķos un vienmērīgāku atsaucību pie lielākiem stūres pagriešanas leņķiem.

Elegantā eksterjera dizaina jaunumi ietver jaunu Honda “Solid Wing Face” grafikas interpretāciju ar spīdīgu melni hromētu paneli, kas aizvieto standarta 2019.gada HR-V tonēto hromu. Priekšējās restes apdarē izmantots ekskluzīvs melns šūnu raksts, kas izmantots arī miglas lukturu fonā.

Foto: Honda

HR-V Sport apvieno dinamiskus stila elementus, tostarp šauru priekšējo šķēlēju, sānu moldingus, riteņu arku moldingus un vēl agresīvāku aizmugurējo buferi – visus ar melnu apdari. Sport apdare ietver arī melnus sānu spoguļu korpusus, dubulto izpūtēju un 18 collu vieglmetāla diskus ar unikālu dizainu.

LED priekšējie lukturi ir iekļauti standarta aprīkojumā un ietver tuvās un tālās gaismas, LED indikatorus un LED dienas gaitas lukturus. Aizmugurē melni hromētā apdare atspoguļo priekšgala dizainu, savukārt aizmugures lukturus izceļ tumši dūmakainais efekts un melnā apdare kā standarta HR-V.

Foto: Honda

Salonā autovadītājam un priekšējam pasažieriem ir jauni sēdekļi, analogi uzstādāmi arī standarta HR-V , kas dāvā uzlabotu sēdekļa spilvena un atzveltnes atbalstu. Dinamiskais stils turpinās salonā ar ekskluzīvajiem kombinētajiem sēdekļiem melnā un sarkanā krāsā un melno griestu apdari, kas izceļ automobiļa sportisko pievilcību.

2019. gada Honda HR-V Sport modeļa ražošana sāksies 2019. gada janvārī, un pirmās piegādes klientiem notiks 2019. gada pavasarī.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu