Digitālo iespēju mūsdienās ir tik daudz, ka tās var saukt par džungļiem

FOTO: Publicitātes foto

Kvalitatīvs un izglītojošs saturs vadītājiem ar fokusu uz mārketingu un zīmolvadību - šķiet, ka šodien semināri, kursi un konferences par visdažādākajām tēmām un nozarēm ir pieejami klikšķa attālumā. Arī man pašam patīk apmeklēt dažādus pasākumus, kuros ir iespēja sadzirdēt vai piedzīvot ko jaunu, nebijušu un noderīgu. Tomēr līdzšinējā pieredze rāda, ka dažādi izglītojoši un iedvesmojoši pasākumi ir ļoti fokusēti kādai konkrētai profesijai vai mērķauditorijai. Ko iesākt mazā un vidējā uzņēmuma īpašniekam? Kurp doties lielāka uzņēmuma CEO vai mārketinga direktoram?

Ikdienā uzņēmumos ļoti bieži sastopu vadības līmeņa cilvēkus, kuri nav šauras tēmas eksperti, bet gan vadītāji, kuriem ikdienā jārisina gan personāla un komandas attīstības jautājumi, gan jābūt zinošiem par jaunākajām digitālā mārketinga un tehnoloģiju iespējām, gan tajā pašā laikā pašam jābūt līderim, kas prot uzstāties ne tikai sapulcēs, bet arī prezentēt uzņēmumu ārpus biroja sienām.

Šajā vasarā nolēmām sarīkot patiešām vērtīgu un iedvesmojošu darba dienu cilvēkiem, kuriem ikdienā atbildība sniedzas ārpus tēmas “mārketings”. "Digital Jungle" ir vienas dienas mārketinga un vadības konference, kurā galvenais vadmotīvs ir veiksmīga zīmola attīstība digitālajā vidē.

Nosaukums un galvenā tēma radās, pašiem esot uzņēmējiem un ikdienas sarunās dzirdot uzņēmēju un vadītāju problēmas, izaicinājumus un pieredzes stāstus. Pat daļa no konferences satura ir veidota, pateicoties vairāku uzņēmumu vadītāju atziņām: “Mēs vēlētos dzirdēt par šādu tēmu…”

Šodien digitālo iespēju un risinājumu ir tik daudz, ka to visu patiešām varam saukt par džungļiem. Konferences mērķis ir kopīgiem spēkiem katram atrast savu taku, lai pārstāvētā uzņēmuma zīmols veiksmīgi attīstītos.

Papildus konferences formātam esam izveidojuši iespēju katram dalībniekam izvēlēties sev tuvāko tēmu vairākās meistarklasēs, kurās par dažādām tēmām jau daudz praktiskākā veidā dalīsies nozares eksperti – praktiķi.

Kā skan zīmols? Kas ir jāievēro, veidojot publisko uzstāšanos digitālā formātā? Kādas ir "Instagram" jaunākās tendences un sadarbības iespējas ar influenceriem? Kā vadītāja līdera prasmes ietekmē organizācijas zīmolu un tēlu? Kādi būs reklāmas, datu aizsardzības un darbinieku motivācijas veiksmes stāsti rīt un kādi tie ir šodien?

Atbildes uz šiem un citiem jautājumiem dzirdēsim un kopīgi meklēsim 28.augustā. K.K. fon Stricka villā. Iespēja iegādāties biļetes un iepazīties ar plašāku konferences programmu pasākuma mājas lapā: www.digitaljungle.lv.

Uz augšu