Jaunajā "Ekselences" saldējuma kolekcijā investēti apmēram 50 000 eiro (1)

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Marija Zeltina

Piena pārstrādes koncerns "Food Union", ieguldot apmēram 50 000 eiro, radījis jaunu zīmola "Ekselence" saldējuma kolekciju ar trīs produktiem, aģentūru LETA informēja kompānijas pārstāvji.

"Food Union" informēja, ka "Ekselence" kolekcijas pamatā ir recepte, kurā pusi uz pusi ir apvienots krējuma saldējums ar augļu un ogu sorbetiem, radot kopumā trīs garšu kombinācijas.

"Food Union" saldējuma zīmolu vadītāja Sandra Usačeva norādīja, ka šovasar patērētāji Latvijā izvēlējās netipiskas krāsas un garšu kombinācijas saldējumus un joprojām novērtē no vietējām izejvielām gatavotu saldējumu. Tamdēļ jaunajā "Ekselences" saldējumu kolekcijā apvienotas kontrastējošas krāsas un tekstūras. 

Jau ziņots, ka "Food Union" uzņēmumu apgrozījums Latvijā pagājušajā gadā bija 121,5 miljoni eiro, kas ir par 4,8% vairāk nekā 2017.gadā. Tostarp "Rīgas piena kombināta" un tā meitaskompānijas "Valmieras piens" konsolidētais apgrozījums 2018.gadā bija 88,7 miljoni eiro, bet peļņa - 108 400 eiro, savukārt "Rīgas piensaimnieka" apgrozījums bija 32,8 miljoni eiro, bet peļņa - 4,3 miljoni eiro.

"Food Union" ir starptautiska uzņēmumu grupa, kas nodarbojas ar piena produktu un saldējuma ražošanu astoņās valstīs. Tajā ietilpst uzņēmumi "Rīgas piensaimnieks", "Rīgas piena kombināts", "Valmieras piens", saldējuma ražotājs "Premia" Igaunijā, uzņēmumi "Premier Is" un "Hjem Is" Dānijā, "Isbjrn Is" Norvēģijā, "Alpin57Lux" Rumānijā, "Ingman Ice Cream" Baltkrievijā. 2018.gadā "Food Union" atvēra divas piena produktu un bērnu pārtikas ražotnes Ķīnā. Koncerna lielākais akcionārs ir tās dibinātājs un globālais vadītājs Andrejs Beshmeļņickis, taču grupas dalībnieku sastāvā ir arī Honkongā bāzētais investīciju uzņēmums "Meridian Capital Limited" un viena no Āzijas lielākajām privātā kapitāla firmām PAG.

Komentāri (1)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu