Volkswagen un Audi maina savus logo koronavīrusa dēļ

FOTO: Publicitātes foto

Viena no panākumu atslēgām cīņā ar globālo koronavīrusu ir sociālā distancēšanās. Uz to tagad sākuši norādīt arī daži autobūves uzņēmumi, kā uzskates līdzekli izmantojot savus logotipus. 

Drošas distances ievērošana ir būtiska ne tikai ceļu satiksmē, bet arī šobrīd, kad jāmazina SARS CoV-2 vīrusa izplatīšanās iespējas. Sākumā bija liegums pulcēties vairāk nekā 200 cilvēkiem, tad 50, bet nu jau ārā var doties tikai pa divi vai ģimenes locekļu kompānijā.

Sociālā distancēšanās - tāds ir šīs aizsardzības metodes nosaukums, un tās svarīgo lomu sabiedrības pasargāšanā tagad sākuši skandināt arī autobūves koncerni, to ilustrējot ar sev pieejamajiem līdzekļiem.

Piemēram, Volkswagen, kas par milzu līdzekļiem tikai nesen nomainīja savu trīsdimensionālo VW logo pret plakanu emblēmu, ko būtu ērtāk lietot virtuālajā vidē un sociālajos tīklos, nupat nācis klajā ar jaunu tā modifikāciju. Tā aizvien ir plakana, taču starp V un W ir milzīga atstarpe, un tā simbolizē rekomendācijas ieturēt drošu distanci starp cilvēkiem.

Lai kādu lieki nesatrauktu par Volkswagen logotipa neskaidro nākotni, šis logo ir īslaicīgs un tiks izmantots tikai tik ilgi, kamēr aktuāli būs tēmturi #paliecmājās, #espaliekumājās, #staysafe, #WirBleibenZuhause utt. un kamēr oficiālās personas nepaziņots, ka vīrusa pandēmija ir beigusies un varam brīvi uzelpot. Arī apskauties un sēsties blakus pie viena galda.

Jāpiebilst, ka Volkswagen nav vienīgais auto zīmols, kas koronavīrusa uzplaiksnījuma laikā transformējis savu logotipu. Arī Volfsburgas koncernā ietilpstošā ražotāja Audi emblēma ir mutējusi - tagad tie ir nevis četri savstarpēji savijušies, draudzīgi gredzeni, bet gan četri viens no otra atdalīti aplīši.    

FOTO: TVNET kolāža

Uz augšu