Sāpīgs darba nedēļas sākums jeb busiņa vadītājs attopas būvbedrē

FOTO: Ekrānuzņēmums no Degpunktā sižeta

Brauciens darba darīšanās pirmdienas rītā bēdīgi beidzās kādam busiņa vadītājam Piedrujas ielā, kad viņš iebrauca būvbedrē, sabojājot savu spēkratu, kā arī ar galvu gandrīz izsitot vējstiklu. 

Lai gan negadījuma sekas ir acīm redzamas, vīrietis izvēlējās vispirms sniegt paskaidrojumus policijai un tikai pēc tam ar ātro palīdzību doties uz slimnīcu pārbaudīties. Savu vainu braucējs nenoliedz, sakot, ka acīs spīdējusi saule, bet, kad šķēršļus pamanījis, glābties vairs nebija iespējams.

Uzrunātais vadītājs raidījumam Degpunktā pastāstīja, ka rīta agrumā arī bijis nedaudz aizsvīdis logs un, tā kā mašīnai vēl ir vasaras riepas, bet gaisa temperatūra bijusi vien +1 grāds, auto arī nedaudz šļūcis.   

FOTO: Ekrānuzņēmums no Degpunktā sižeta

Šoferi steidza aizstāvēt turpat netālu strādājošais sētnieks, sakot, ka ik rītu pie bedres nākas novērot ekstrēmu bremzēšanu. Un šāds negadījums nenotiktu, ja barjeras būtu noliktas nevis tieši līdzās milzu caurumam asfaltā, bet kādus metrus nostāk.

"Ceļu remontstrādnieki – viņi ir vainīgi, neviens cits. Es tā domāju. Nebija kā pienākas uzlikuši norobežojošās barjeras. Viss. Te vajadzēja pareizi uzlikt aizsargbarjeras. Šīs te zīmes un viss. Es te strādāju šajā mājā, te regulāri ir korķi gan uz vienu, gan otru pusi. Vienkārši nepareizi uzliktas barjeras un viss. Te ātrums nekad nav liels, līdz piecdesmit, te neviens nelido," saka netālu no negadījuma vietas strādājošais sētnieks Genādijs.

Ceļa strādnieku aizstāvībai gan jāsaka, ka piecdesmit metrus pirms bedres ir izvietota zīme, kas brīdina par bīstamību, tāpēc šajā situācijā par uzbraukumu šķērslim tomēr atbildīgs būs busiņa šoferis.

Uz augšu
Back