"Dzintara" kosmētika atgriežas veikalu plauktos

Ilustratīvs attēls. FOTO: LETA

Veikalos "Elvi", TOP, "Mego", "LaTS", kā arī "Dzintara" e-veikalā un citās tirdzniecības vietās pieejami pirmie 15 "Dzintara" ķermeņa kopšanas līdzekļu jaunie produkti. Savukārt vadošajos tirdzniecības tīklos "Rimi" un "Maxima" "Dzintara" produkcija būs pieejama sākot no 16.marta, portāls TVNET uzzināja uzņēmumā. 

Martā varēs iegādāties 15 "Dzintara" ķermeņa kopšanas līdzekļus dažādiem ādas tipiem. Pirmos "H.A. Brieger" tirdzniecībā atgriezīs vēsturiski iecienītākos "Dzintara" produktus -  lūpu balzamus, dušas želejas, roku krēmus, šķidrās ziepes, kā arī ķermeņa krēmus. Tāpat jaunā un uzlabotā veidolā sabiedrībai atkal būs pieejams "Niveja" krēms, kas tagad nesīs Nīcas nosaukumu.

Ražotājs uzmanību pievērsis tam, lai "Dzintara" produkti būtu pēc iespējas dabiskāki un vienlaikus pieejami plašai sabiedrībai. No produktu vēsturiskā sastāva ir izņemti sulfāti un parabēni, kā arī uzlabotas produktu smaržas. Tikmēr dabisko sastāvdaļu īpatsvars uzlabotajās receptūrās veidos 90-95%, bet cenu kategorija pirmajiem produktiem "Dzintara" e-veikalā ir no 2,49 līdz 5,29 eiro.

"Atsākot "Dzintara" kosmētikas ražošanu, mūsu galvenais mērķis bija radīt produktus, kas pircēju nenostāda dilemmā starp kvalitāti un cenu. Mēs vēlamies lauzt pieņēmumu, ka kvalitatīvai kosmētikai un ķermeņa kopšanas līdzekļiem ir jābūt dārgiem. Tieši otrādi, tiem ir jābūt pieejamiem pēc iespējas lielākam cilvēku skaitam, jo tieši cilvēkiem un lietošanai šie produkti tiek radīti," "Dzintara" produktu stratēģisko virzienu un cenu politiku skaidro kompānijas "H.A. Brieger" vadītāja Anastasija Udalova.

Jau drīzumā pirmajiem "Dzintara" kosmētikas produktiem sekos zobu un mutes dobuma kopšanas līdzekļi, saules aizsarglīdzekļi, kā arī matu kopšanas, sejas kopšanas un bērniem paredzēta kosmētika.

Šobrīd "Dzintara" produktus var iegādāties "Elvi", TOP, "Citro", "LaTS", "Aibe", "Mego", "Baltstors/Vesko", "Traditional Trade", "Cash&Carry", "Xnet" un "Dzintara" e-veikalā.

Uz augšu
Back