Kravas auto vadītājs nepagūst nobremzēt un iemīca vieglā auto aizmuguri

FOTO: Ekrānuzņēmums no Degpunktā sižeta

Par to, ka kreisais pagrieziens ir viens no bīstamākajiem manevriem ceļu satiksmē, 24. augustā varēja pārliecināties uz autoceļa A4 Baltezers-Saulkalne netālu no Upeslejām.

Tur Chrysler Voyager vadītājs bija iecerējis nogriezties pāri pretējā virziena braukšanas joslai, taču iecerētais viņam neizdevās, jo aizmugurē ietriecās kravas auto. 

Chrysler vadītājs pēc negadījuma TV3 raidījuma Degpunktā kameras priekšā stāties nevēlējās, taču cietušās mašīnas īpašnieks, kurš šoreiz bija pasažiera lomā, sacīja, ka ieslēguši kreiso virzienrādītāju, sākuši bremzēt un pēkšņi notikusi sadursme. 

“Mēs ieslēdzām kreiso pagriezienu. Aizmugurē mums atradās smagā automašīna. Kad piebremzējām, uzreiz dūriens. Man nolēca brilles no sejas, viņš atsitās pret stūri, bet aizsargspilvens nenostrādāja,” stāsta Chrysler saimnieks Ivars.

FOTO: Ekrānuzņēmums no Degpunktā sižeta

Neviens no avārijā iesaistītajiem nesūdzējās par sliktu pašsajūtu, par spīti tam, ka trieciens bija spēcīgs. Vīrieši uzsvēra, ka mediķu palīdzība nebūs nepieciešama. Kravas automašīnas MAN vadītājs Aldis nenoliedz, ka brauca pārāk tuvu Ivara spēkratam, taču vienlaikus domā, ka ”Chrysler” vadītājs ir līdzvainīgs negadījumā.

“Vienkārši viņš brauca, nospieda bremzes un pagriezienu, nevis pagriezienu un bremzes, tāpēc tur vairs nebija kur apstāties. Iespējams, ka distance nebija tik liela kā vajadzētu. Gandrīz jau sanāca apstāties. Vienmēr jau sanāk, ka tas, kurš ieliek aizmugurē, tas ir vainīgs,” norāda Aldis.

Ivars un viņa kaimiņš gan izsprieda citu iemeslu, kāpēc notika avārija.

“Mēs izspriedām, ka viņi pļāpāja un nepievērsa uzmanību, ka man bija ieslēgts pagrieziens. Viņi nebija ne gulējuši, ne dzēruši. Viņi vienkārši bija aizrunājušies. Viņi atzina savu vainu,” norāda Ivars.

Satiksme šajā avārijas vietā bija traucēta krietnu brīdi, jo policiju paskaidrojumu uzrakstīšanai šoferiem nācās gaidīt vairāk nekā stundu.

Uz augšu
Back