FOTO: Publicitātes foto

Aizvien pieaugošās saslimstības ar Covid-19 apstākļos nepieciešams turpināt samazināt klātienes saskarsmes iespējas. Jau kopš pandēmijas sākuma SIA “Rīgas ūdens” Klientu apkalpošanas centrā iedzīvotājus klātienes konsultācijām pieņem tikai pēc iepriekšēja pieraksta. Vēlamies informēt, ka ērtākais veids, kā ietaupīt savu laiku un negaidīt rindā uz klātienes pierakstu, ir pakalpojumus saņemt attālināti - SIA “Rīgas ūdens” Klientu portālā.

Klientu portāls ir SIA “Rīgas ūdens” klientu pašapkalpošanās tīmekļa vietne, kurā var ērti iesniegt skaitītāju rādījumus, apmaksāt rēķinus un lietot citas portāla piedāvātās iespējas. Portālā arīdzan var attālināti iesniegt iesniegumus, neapmeklējot klātienē uzņēmuma telpas. Iesniegumus var nosūtīt portāla sadaļā “Iesniegumu formas”, izvēloties sev aktuālo pieteikumu no plašā iesniegumu saraksta un aizpildot nepieciešamos laukus, lai savlaicīgi tiktu izpildīts pieprasījums. Ja iecerētā pieprasījuma paraugu sarakstā nav, tad savu pieprasījumu var uzrakstīt kā brīvas formas iesniegumu. Ja būs nepieciešams sagatavot pieprasījumu, piemēram, Tehnisko noteikumu izsniegšanai, tad dokuments tiks nosūtīts pieteikumā norādītajā formātā – pa e-pastu vai pa pastu. Kad pieprasījums tiks izpildīts, mūsu speciālisti ar klientu sazināsies pa telefonu vai e-pastā. Jāņem vērā, ka atsevišķi iesniegumi būvniecības saskaņošanai būs arī jāiesniedz Būvniecības informācijas sistēmā jeb BIS.

Klientu portālā var ne tikai iesniegt rādījumus un nosūtīt attālināti iesniegumus, bet arī aplūkot noslēgto līgumu detaļas un aktus par objektu apsekošanu. “Līgumu” sadaļā vienuviet ir informācija par svarīgākajām līguma detaļām - līguma numurs un adrese, skaitītāja numurs, skaitītāja verifikācijas datums, pieslēgto pakalpojumu klāsts utt. Ja nepieciešams precizēt informāciju par objekta apsekojumiem, tad to var izdarīt sadaļā “Akti”, kur var apskatīt sastādīto aktu vēsturi, akta tipu un reģistrēšanas datumu. Aktu vēsture portālā ir pieejama par sastādītajiem aktiem no 2020. gada aprīļa.

Svarīga SIA “Rīgas ūdens” Klientu portāla priekšrocība ir iespēja galvenajam tā lietotājam deleģēt citas personas aplūkot portālā pieejamo informāciju. Piemēram, galvenais portāla lietotājs var pilnvarot savu ģimenes locekli vai grāmatvedi turpmāk portālā apskatīt un nodot komercuzskaites mēraparāta rādījumus, apskatīt un apmaksāt rēķinus, kā arī veikt citas darbības. Šo risinājumu iesakām izmantot tiem klientiem, kuriem nekustamais īpašums ir kopīpašumā ar vairākiem īpašniekiem, lai katrs būtu informēts vai pilnvarots vēlamo darbību veikšanai. Tiesību deleģēšanu lietotājs var izmainīt sadaļā “Mans profils”.

Ja vēlies uzzināt vairāk par SIA “Rīgas ūdens” Klientu portāla piedāvātajām iespējām, tad plašāk var lasīt arī šeit. Ja esi uzņēmuma klients, bet neesi vēl reģistrējies Klientu portālā, tad to var izdarīt šeit.