Pilnīgi saplīsušu Porsche Carrera GT mēģina pārdot par brangu naudu (5)

TVNET Auto
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: www.copart.com

Porsche superautomobilis Carrera GT otrreizējā tirgū maksā ap miljonu eiro vai pat vairāk. Sentluisā, ASV gan tagad viens no nedaudzajiem brīvajā tirgū pieejamajiem Carrera GT eksemplāriem iegādājams par mazāk nekā 400 000 eiro. Arī tas nav maz, taču tā ir iespēja krietni ietaupīt, ja vien esi gatavs pasmērēt rokas un veikt ieguldījumus remontā, jo sudrabkrāsas auto ir nedaudz apdauzīts un tā instrumentu panelī deg visas kontrollampiņas. Cik no tām nodziest, kad iedarbina dzinēju, nav zināms.

Carrera GT ir viens no ekstrēmākajiem jaunāko laiku Porsche automobiļiem ar 5,7 litru V10 dzinēju, 612 zirgspēkiem, manuālo pārnesumkārbu un aizmugurējo riteņu piedziņu. Automobilis, kura vadāmība pat pieredzējušiem braucējiem var būt izaicinājums, šajā gadījumā nudien pārsteidza šoferi nesagatavotu, un viņš, spriežot pēc attēliem, netika galā ar vadību un ietriecās šķērslī.

Foto: www.copart.com

Rezultātā ASV auto izsoļu platformā Copart tagad ir viens Carrera GT, ko var iegādāties par krietni mazāku summu nekā caurmērā tiek prasīts citviet. Parasti tie ir ne mazāk kā 800 - 900 tūkstoši eiro un bieži vien pat vairāk nekā miljons, bet Copart izsolē šobrīd eksemplārs ar nolauztu priekšējo bamperu ir pieejams par mazāk nekā 400 000 dolāru. Materiāla tapšanas brīdī pēdējā solītā summa ir 390 tūkstoši dolāru jeb 345 tūkstoši eiro.

Foto: www.copart.com

Tīri matemātiski sanāk, ka ar negadījumā cietušo Carrera GT var ietaupīt veselu pusmiljonu eiro. Tiesa, lai mašīna atgūtu funkcionalitāti un brauktspēju, nāksies iztērēt ievērojamu daļu no ietaupītā, jo trieciens pret nezināmo objektu ir bijis pietiekami spēcīgs, lai izšautu drošības gaisa spilvens pasažiera pusē. Ja visus defektus izdotos novērst, no iznīcības tiktu paglābts viens no leģendārākajiem gadsimta sākuma superautomobiļiem, kas Porsche Leipcigas rūpnīcā tika uzbūvēts vien 1270 eksemplāros.

Foto: www.copart.com

Kā norāda Auto motor und sport, pēc pirmās vizuālās apskates nudien neizskatās, ka Porsche nav nesalabojams. Taču ārējā čaula var slēpt smagākus bojājumus, tai skaitā oglekļa šķiedras monokoka un tam piestiprināto auto komponenšu defektus. Un tad jau ietaupītajam pusmiljonam vairs var nebūt tik lieka nozīme. 

Foto: www.copart.com

Tai pašā laikā jāsaka, ka izsoles aprakstā minēts, ka sudrabkrāsas superauto spēj braukt. Tas nozīmē, ka pēc ierašanās stāvlaukumā Sentluisā tas ir iedarbināts un vismaz dažus metrus veicis paša spēkiem. No auto, kas atkarībā no apstākļiem 100 km/h sasniedz 3,6 līdz 3,9 sekundēs un maksimāli attīsta 330 km/h, var gribēt vairāk.

Komentāri (5)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu