Mercedes-benz EQS aļņa testu absolvē vien ar minimālo ātrumu

TVNET Auto
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Ekrānuzņēmums no video

Spānijas tīmekļa izdevums km77.com regulāri veic jaunāko automobiļu tā dēvētos aļņa testus. Viens no pēdējiem pieredzējušo ekspertu rokās nonāca milzīgais elektroauto Mercedes-Benz EQS 580 4Matic+, kurš testu veiksmīgi absolvēja tikai ar minimālo braukšanas ātrumu jeb 72 kilometriem stundā. Ātrumu palielinot, elektroauto jau vairs nespēja noturēties optimālajā trajektorijā un sāka demolēt iedomāto drošības koridoru.

Ar tā dēvēto aļņu testu eksperti pārbauda automašīnu stabilitāti pēkšņas joslu maiņas laikā, kad šoferis izvairās no negaidītiem šķēršļiem uz ceļa, kuru imitēšanai tiek izmantoti krāsainie konusi. Rezultāts tiek uzskatīts par veiksmīgu, ja automašīna tiek galā ar ārkārtas manevriem, kad tās ātrums ir 77 kilometri stundā.

Elektriskais Mercedes-Benz EQS šim nespēja veiksmīgi pārvarēt šo robežu. Aļņa testā jaunajam EQS 580 4Matic+ augšējā robeža izrādījās minimālie 72 kilometri stundā. Citiem vārdiem sakot, kur citiem modeļiem tests tikai sākas, jaunajam vācu elektromobilim tas beidzās.

Ar aktivizētu standarta rekuperāciju un spēka agregāta komforta iestatījumu Mercedes sedans koridora ieejā uzrādīja ātrumu 72 kilometri stundā, manevra vidū tas nokritās līdz 64 kilometriem stundā, bet pie izejas no koridora tas samazinājās līdz 52 kilometriem stundā.

Pie 76 kilometriem EQS jau nespēja izņemt pirmo pagriezienu un notrieca pilonu arī manevra izejā, savukārt testu ar 79 km/h pat neveica pilnā apmērā, pilotam izvēloties pietaupīt riepas.

Iepriekš km77.com veica identisku aļņa testu arī ar Mercedes-Benz S klasi, un tā sekmīgi testu absolvēja ar 74 kilometriem stundā.

Eksperti norāda, ka elektromobilim traucē tā ievērojamais svars (2060 kilogrami S-klasei un 2670 kilogrami EQS 580 4Matic+). Nelīdz arī pilnībā vadāmā šasija ar pagriežamajiem aizmugurējiem riteņiem, pie kā ir jāpierod. Pat ja pierod, EQS kopumā demonstrē nepietiekamu pagriežamību, kas apgrūtina noturēšanos vēlamajā trajektorijā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu