Ventilatori un kondicionieri veikalos pašlaik vēl nav izķerti

Ventilators. Ilustratīvs foto FOTO: Shutterstock

Ja pērn jūnija vidū veikalos izķēra kondicionierus un ventilatorus, tad šogad to pieejamība tiek nodrošināta bez lielām problēmām, portālam TVNET  atzina "Kesko Senukai Latvia" un "220.lv marketplace" pārstāvji.

"Kesko Senukai Latvia" pārstāve Agnese Ruberte sacīja, ka jūnija vidū pircēji galvenokārt iegādājas visu, kas nepieciešams dārza darbiem – zemi, stādus, instrumentus, kā arī iekārtas zāliena kopšanai. "Iecienīti ir gan zāles pļāvēji – roboti, gan dārza traktori, kas izmantojami lielākām platībām, gan arī mehāniskie zāles pļāvēji. Pērn šīs preces tika iegādātas agrāk, jo attiecīgi arī dārza darbu sezona sākās ātrāk," atzīmēja Ruberte. Tāpat "Kesko Senukai Latvia" veikalos arī pieprasītas ir mēbeles, kas piemērotas dārzam un āra terasēm, arī dažādi gaismas avoti un lampiņu virtenes.

"Ventilatori, kondicionieri, aukstuma paklājiņi mājdzīvniekiem, āra baseini un to aprīkojums vēl nav tik pieprasīti kā pagājušajā vasarā. Paredzam, ka, iestājoties vasarīgākam laikam, pircēju pieprasījums pēc šīm precēm pieaugs," tā uzņēmuma pārstāve.

Arī "220.lv marketplace" pārdošanas vadītājs Kārlis Ozols neslēpa, ka pircēji aktīvi iegādājas arī lietas mājai un dārzam – gan traktorus zālāju kopšanai un zāles robotus, gan tradicionālos pašgaitas zāles pļāvējus. Tāpat viņš pastāstīja, ka tiek pirkti zaru smalcinātāji. "Līdz ar to var teikt, ka iedzīvotāji investē risinājumos, kas palīdzētu ietaupīt laiku, darot dažādus apkārtnes sakopšanas un uzturēšanas darbus," tā Ozols.

"Tirdzniecības centrā internetā 220.lv ievērojami kāpuši gaisa kondicionieru un citu gaisa dzesētāju iekārtu pārdošanas apjomi. No 4. jūnija pircēju apmeklējumi šajās kategorijās pieauguši vidēji piecas reizes," atklāja uzņēmuma pārstāvis.

Kā informēja Ozols, pircējiem lielā cieņā ir gaisa kondicionieri, kas piemēroti līdz 25 kvadrātmetru platībai, tāpat to uzmanību iemanto arī mobilie gaisa dzesētāji, kas darbojas uz auksta ūdens bāzes, kā arī ventilatori, kas novietojami uz grīdas.

Uzņēmuma pārstāvis arī norādīja, ka cilvēki aktīvi pērk elektriskos velosipēdus. "Pirms dažiem gadiem pieredzējām strauju elektrisko skrejriteņu popularitātes kāpumu, pieaugot interesei par zaļo dzīvesveidu, kā arī tie kļuva par finansiāli izdevīgāku un mobilāku pārvietošanos pilsētvidē. Tomēr tendences nomaina viena otru un šobrīd aktuālāki nekā pērn ir elektriskie velosipēdi," pastāstīja Ozols. "Šogad, salīdzinot ar iepriekšējā gada pirmajiem mēnešiem, e-velosipēdu pārdošanas apjomi auguši par 31%. Jāatzīst, ka pastiprināta interese par elektriskajiem velosipēdiem ir tieši šobrīd, lai arī tie sortimentā ir jau vidēji 2 gadus." Tāpat uzņēmuma pirktāko preču sarakstā ierindojas arī vasaras atpūtai nepieciešamās lietas, piemēram, āra mēbeļu komplekti, batuti, klasiskie velosipēdi.

Uzņēmuma pārstāvis arī norādīja, ka  e-komerciju ietekmējis karš Ukrainā - pirmajā kara dienā "220.lv" e-veikalos apmeklētāju skaits krities visā Baltijā, bet nākamajās dienās daļa pircēju aktīvi meklēja un iegādājās dažādas izdzīvošanas preces, piemēram, guļammaisus, pirmās palīdzības aptieciņas, mugursomas. Tāpat pastiprināti tika iegādātas kempinga plītis, ģeneratori, degvielas kannas, lukturīši, akumulatori.   "Aprīlī un maijā izdzīvošanas preču pieprasījums saglabājas nemainīgi augsts, uzrādot vidēji 30% kāpumu," atklāja Ozols. "Atsevišķām precēm, piemēram, guļammaisiem, pieprasījuma kāpums ir vērojams pat par 3000%. Aprīlī un maijā izdzīvošanas preču kategorijā saglabājas 30% pieprasījuma pieaugums, iedzīvotājiem turpinot iegādāties guļammaisus, ģeneratorus, lukturus."

Uz augšu
Back