Šā gada pirmajā pusgadā par 49% palielinājies "airBaltic" apgrozījums, kā arī Latvijas nacionālā lidsabiedrība šogad atzīta par labāko Austrumeiropas aviokompāniju. Tomēr, neskatoties uz sasniegumiem, sociālajos tīklos regulāri var lasīt neapmierinātu ceļotāju ierakstus, kuri sūdzas kā par atceltiem reisiem un pārvadāšanu ar sliktākas kvalitātes lidaparātiem, tā par zvanu centra darbinieku nekompetenci.

Uz papīra gads ir lielisks

Šogad tūrisma un aviācijas nozare novēro atlabšanu pēc pandēmijas un kara Ukrainā radītajiem satricinājumiem, tiešsaistes žurnālam KLIK apliecina "airBaltic". Austrumeiropas labākas aviokompānijas titula nesēja apgrozījums 2023. gada pirmajos sešos mēnešos ir audzis par 49%, bet pārvadāti gandrīz divi miljoni pasažieru, kas ir par teju pusi vairāk salīdzinājumā ar attiecīgo periodu pērn.

Dati liecina, ka arī šī vasara kompānijai ir veiksmīga, piemēram, tieši jūnijā pārvadāti 454 000 pasažieru, kas ir par 30% vairāk nekā pērn. Kopumā vasaras sezonā plānots pārvadāt ap trim miljoniem pasažieru, bet līdz gada beigām kopumā kompānija cer līdz galamērķim nogādāt 4,4 miljonus ceļotāju.

Tomēr ievērojami augošais ceļotāju skaits rada spiedienu uz kvalitātes latiņas noturēšanu. Protams, jāņem vērā, ka ar labo pieredzi cilvēki mūsu platuma grādos ierasti dalās retāk nekā ar neapmierinātību, tomēr sūdzību iemesli liek uzdot jautājumus, vai, audzējot kvantitāti, "airBaltic" neupurē kvalitāti.

Komentāri (4)CopyLinkedIn Draugiem X