Medijs: "Meta" līdz jūlijam izbeigs reklāmdevējiem svarīgu programmu

TVNET | FINANCENET
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: AFP / Scanpix

“Facebook” un “Instagram” māteskompānija “Meta Platforms” līdz jūlijam plāno izbeigt savu autorizēto pārdošanas partneru programmu un pāriet uz jaunu modeli, kurā reklāmdevēji tieši sadarbojas ar kompāniju, vēsta “The Wall Street Journal”, atsaucoties uz “Meta” pārstāvi.

Autorizētās pārdošanas partneru programma ir “Meta” pārdošanas nodaļas paplašinājums, kam vairākās valstīs pasaulē ir savas pārstāvniecības. Atteikšanās no šīs programmas ir solis, kas paredzēts, lai “Meta Platforms” darbības modelis būtu vienlīdzīgs visos tirgos visā pasaulē, sacīja uzņēmuma pārstāvis.

“Mēs regulāri veicam pārskatus un analizējam, kā pielāgoties, lai klientu apkalpošana būtu labāka. Mēs koncentrējamies uz to, lai atteikšanās no autorizētās pārdošanas partneru programmas būtu pēc iespējas gludāka,” sacīja “Meta” pārstāvis.

Otrdien viens no lielākajiem “Meta” autorizētajiem pārdošanas partneriem “Entravision Communications” paziņoja, ka “Meta” 4. martā paziņoja par programmas izbeigšanas plāniem.

“Entravision” uzsvēra, ka šī programma nodrošināja aptuveni pusi no kompānijas 2023. gada peļņas. Uzņēmums tagad ir sācis pārskatīt savu darbības stratēģiju un izmaksu struktūru.

“Entravision” pašlaik darbojas kā “Meta” autorizētais pārdošanas partneris atsevišķās Centrāl- un Dienvidamerikas valstīs, kā arī Islandē un Mongolijā.

“Meta” autorizētie pārdošanas partneri palīdz reklāmdevējiem un aģentūrām sasniegt savus biznesa mērķus, sniedzot palīdzību, stratēģisko virzienu un padomus “Meta” produktu izmantošanā katrā konkrētā reģionā. Visi “Meta” partneri ir īpaši apmācīti, lai tie varētu nodrošināt kvalitatīvu servisu.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu