Rēzeknē plānots izveidot pašvaldības iestāžu centralizēto grāmatvedību

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Rēzeknes domes sēžu zāle pirms domes sēdes.
Rēzeknes domes sēžu zāle pirms domes sēdes. Foto: Einārs Dervinieks/LETA

Rēzeknes dome plāno izveidot pašvaldības iestāžu centralizēto grāmatvedību. grozot arī grāmatvedības uzskaites kārtību, liecina domes sēdes darba kārtība. Pašvaldības domes sēde notiks 22.martā plkst.15.

Darba kārtībā iekļauti kopumā 20 jautājumi, tostarp arī tādi, kas skar budžeta izdevumus, piemēram, grozījumi Nolikumā par Rēzeknes pašvaldības domes deputātu un pašvaldības darbinieku atlīdzību, līdzfinansējuma nodrošināšanu Rēzeknes Katoļu vidusskolai.

Skatāmo jautājumu lokā ir arī vairāki ar nekustamajiem īpašumiem saistīti punkti, piemēram, par dzīvokļu jautājumiem un nekustamo īpašumu atsavināšanu.

Kā ziņots iepriekš, Valsts kontrole (VK) veiktajā revīzijā sniegusi negatīvu atzinumu, norādot uz nepietiekamu esošās situācijas izvērtējumu, paļaušanos uz finansējuma pieejamību un budžeta vadības un grāmatvedības uzskaites procesa sadrumstalotību.

VK norāda, ka Rēzeknes kopbudžetu veido deviņu institūciju budžeti, ko katra no tām atsevišķi sagatavo un iesniedz Rēzeknes Finanšu pārvaldē apkopošanai un pārbaudei. Savukārt budžeta izstrādes virzību nodrošina Kapitālinvestīciju programmas un budžeta procesa vadības grupa, kuras uzdevumos ietilpst ieņēmumu prognožu izskatīšana un akceptēšana, izdevumu kontrolskaitļu izskatīšana un akceptēšana, investīciju prioritāšu noteikšana, budžeta projekta kopsavilkuma akceptēšana un virzība apstiprināšanai

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X

Tēmas

Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu