Salonos nonācis jaunais Mitsubishi L200

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Mitsubishi

No šā gada 21. decembra pārdošanā Latvijā ir jaunais Mitsubishi L200 pikaps.

Jaunajam L200 ir veikti 330 uzlabojumi, un to rezultātā ir celts pasažieru komforta līmenis un uzlabotas gan gaitas īpašības, gan arī šim modelim raksturīgā funkcionalitāte.

Kā redzams fotogrāfijās, jaunais L200 ir mantojis iepriekšējām paaudzēm raksturīgās eksterjera līnijas. Automobilim aizvien ir izteikta «J» līkne, kas eleganti atdala kabīni no kravas kastes. Pateicoties šim kabīnes izliekumam, tika maksimāli pagarināts virsbūves garums un aizmugures sēdekļus iespējams nolaist 25 grādu leņķī, kas ļauj ērtāk justies garākos pārbraucienos.

Foto: Mitsubishi

Mitsubishi L200 ir kļuvis ne tikai vizuāli izteiksmīgāks, bet arī ievērojami ekonomiskāks un videi draudzīgāks, jo aerodinamiskās pretestības koeficients ir samazināts līdz 0,40. Mitsubishi apgalvo, ka jaunais L200 atkarībā no komplektācijas patērē par 11% līdz 47% mazāk degvielas nekā tā konkurenti un ar pilnu tvertni var nobraukt līdz pat 1100 km.

Auto ir apgādāts ar jaunu 2.4 litru DI-D turbo dīzeļdzinēju, kurš pieejams divās veiktspējas versijās - ar 154 ZS (380 Nm) un 181 ZS (430 Nm). Dzinēja komplektēšanai var izvēlēties starp divām transmisijām - 5 pakāpju automātisko un 6 pakāpju manuālo. Manuālā transmisija iespējama abām motorizācijas versijām, turpretī automāts tikai komplektā ar jaudīgāko dīzeļdzinēju. Šī modifikācija arī būs mazāk ekonomiska nekā pārējās; tās vidējais degvielas patēriņš ir 7,2 l/100 km (CO2 izmeši ir 189 g/km), kamēr abi manuālie L200 vidēji tērēs 6,4 litrus uz 100 kilometriem (CO2 izmeši ir 169 g/km).

Foto: Mitsubishi

L200 lieto to pašu uzticamo Super Select 4WD-II sistēmu, kuru apvidnieks Pajero. Šī sistēma piedāvā elektroniski pārslēgt četrus braukšanas režīmus - 2H-4H-4HLc-4LLc. Super Select pilnpiedziņas sistēma ir Easy Select sistēmas papildinājums ar ierobežotās izslīdes Torsen tipa diferenciāli. Tas automātiski maina starpasu griezes momenta sadalījumu atkarībā no braukšanas apstākļiem. Jāpiebilst, ka L200 ir arī salīdzinoši augsta kravnesība - 1050 kilogrami, savukārt maksimālais pieļaujamais piekabes svars, ja vien tā ir apgādāta ar bremzēm, ir 3,1 tonna.

Tai pašā laikā Jaunais L200 būs piemērots arī braukšanai pilsētā. Jo uzlabots stūres mehānisms 5,2 metrus garajam auto nodrošina pārsteidzoši mazu apgriešanās apļa rādiusu – tikai 5,9 m.

Foto: Mitsubishi

Lai uzlabotu pasažieru drošību avārijas gadījumā, jaunajam L200 ir Mitsubishi Motors korporācijas (MMC) radītā vieglā, bet īpaši izturīgā, enerģiju absorbējošā, paaugstinātas triecienizturības virsbūve (RISE) un tas ir aprīkots ar 7 gaisa drošības spilveniem. Aktīvās drošības funkcijas sevī ietver arī stabilitātes un pretizslīdes asistentu (ASTC), kas automātiski palīdzēs saglabāt izvēlēto braukšanas virzienu un noturēties uz ceļa nestabilos braukšanas apstākļos, un joslu šķērsošanas brīdinājumu sistēmu (LDW), kas brīdinās auto vadītāju gadījumos, ja viņa transportlīdzeklis šķērsos citu braukšanas joslu. Tāpat, pārveidojot virsbūves priekšējās daļas konstrukcijas elementus, tika panākta labāka ceļa pārredzamība.

Mitsubishi L200 bāzes cena Latvijā ir noteikta 25 990 eiro apmērā.

Foto: Mitsubishi
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu