Kā brauc visu laiku jaudīgākais VW Golf?

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ekrānšāviņš no YouTube video

Atbilde uz šo jautājumu ir īsa un kodolīga - ātri. Un to uzskatāmi pierāda Nirburgringas Nordšleifē pieķertais visu laiku jaudīgākā sērijveida VW Golf prototips.

Par Golf R420 ir runāts jau iepriekš, jo īpaši pēc tam, kad kompānijas bosi apstiprināja šā konceptauto (toreiz, 2014.gada Pekinas auto šovā gan tas tika dēvēts par R400) laišanu masveida ražošanā. Taču līdz šim nezināms bija fakts, ka

zem karstā hečbeka motora pārsega atradīsies piecu cilindru dzinējs.

Ar tieši šādām vēstīm klajā nupat nācis vācu izdevums auto motor und sport, kurš vienlaikus norāda uz Nordšleifē manītā prototipa īpatnējo dzinēja troksni. Tas nelīdzinās GTI un R modeļos izmantotajiem 2 litru četru cilindru TFSI motoriem, bet gan atgādina piecu cilindru agregātu, ko Volkswagen koncerns izmantojis dažādos VW un Audi zīmola automobiļos.

auto motor und sport spekulē, ka zem motora pārsega tik tiešām varētu atrasties rindas piecu cilindru turbo motors ar 2,5 litru darba tilpumu, bet jauda varētu atbilst nosaukumā redzamajam skaitlim - 420 ZS. Līdz ar to 300 km/h robeža šai Golf versijai kļūst reāli aizsniedzama, ja vien ražotājs pārkāps džentlmeņu vienošanos un noņems elektronisko ierobežotāju.

Vācu izdevuma elektroniskajā versijā arīdzan atzīmēts, ka vizuāli R420 no R modeļa atšķiras tikai ar lielāku aizmugurējo spoileri. Citu atšķirības iezīmju, vismaz prototipa ārienē, nav. Tāpat auto motor und sport atzīmē, ka piecu cilindru motors vispār nav paredzēts VW grupas plaši izmantotajai MQB tehnoloģiskajai platformai. Tomēr to, ka dzinēju tajā var iebūvēt, pierāda ne tikai Audi RS3, bet arī vairāki GTI saietā pie Vertera ezera redzētie tūninga projekti, tai skaitā no Oettinger un PPH, kur no motora izspiesti pat 600 zirgspēki.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu