«Latvijas Pasts» ievieš iespēju saņemt sīkpaku abonenta kastītē pasta nodaļā

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Čīka/LETA

Nodrošinot pieejamāku pasta pakalpojumu servisu un sūtījumu ātrākas saņemšanas iespējas, «Latvijas Pasts» ievieš iespēju reģistrētu sīkpaku saņemšanu abonenta kastītē, informēja uzņēmuma pārstāvji.

Šo pakalpojumu bez maksas var pieteikt jebkura fiziska vai juridiska persona, kas jau izmanto abonenta kastīti pasta nodaļā vai arī vēlas sākt kastītes abonēšanu tieši sīkpaku ērtākai saņemšanai. Šāds sīkpaku saņemšanas veids īpaši izdevīgs ir klientiem, kas bieži iepērkas interneta veikalos, uzsvēra «Latvijas Pasta» pārstāvji.

Minimālais pakalpojuma pieslēgšanas termiņš ir viens mēnesis, un tas sāk darboties piektajā darbdienā pēc pieteikšanas brīža. Lai nodrošinātu iespēju sev adresētos sūtījumus saņemt abonenta kastītē, neveicot papildu maksājumu par sūtījumu pāradresāciju, klientam, iepērkoties interneta veikalā un noformējot pasūtījumu, piegādes adreses laukā jānorāda vārds, uzvārds vai juridiskas personas nosaukums, abonenta kastītes numurs un pasta nodaļas indekss.

Izmantojot abonenta kastīti pasta nodaļā, tajā iespējams saņemt visus uz abonenta kastīti adresētos vienkāršos sūtījumus un abonētos preses izdevumus, savukārt, izvēloties pieslēgt jauno pakalpojumu, tajā iespējams saņemt arī reģistrētas sīkpakas, kuru izmērs pieļauj ievietošanu kastītē.

Ja sīkpakas izmērs ir lielāks nekā abonenta standarta kastīte (platums - 23,5 centimetri, augstums - astoņi centimetri, bet dziļums - 37,5 centimetri), klientam kastītē tiks atstāts aicinājums sūtījumu saņemt pie pasta nodaļas operatora. Abonenta kastītē nepiegādā sīkpakas ar paziņojumu par izsniegšanu, ar atzīmi Muitas krava, ar pēcapmaksu, ar atzīmi Izsniegt personīgi un apdrošinātas sīkpakas.

Abonenta kastītes abonenti var pieslēgt arī citus maksas papildpakalpojumus. Ja klients e-pastā vai mobilajā tālrunī vēlas saņemt informāciju par katru kastītē ievietoto sūtījumu, iespējams izmantot pakalpojumu «Pienācis sūtījums», savukārt klienti, kam nepieciešama visas viņiem adresētās korespondences piegāde abonenta kastītē, jāizvēlas pakalpojums «Korespondences pāradresācija».

Kā skaidroja «Latvijas Pasta» pārstāvji, jaunā pakalpojuma izstrāde saistīta ar uzņēmuma virzību uz klientiem ērtāku un ātrāku sūtījumu izsniegšanas sistēmu, nodrošinot to saņemšanu bez gaidīšanas pasta nodaļas kopējā plūsmā.

«Latvijas Pasts» nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu