«Maxima Grupe» konsolidētais apgrozījums pērn bija € 2,8 miljardi

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Zane Bitere/LETA

Lietuvas mazumtirdzniecības holdinga «Maxima Grupe» konsolidētais apgrozījums pērn bija 2,806 miljardi eiro, kas ir par 4,2% vairāk nekā 2016.gadā, savukārt tā tīrā konsolidētā peļņa pieauga aptuveni divas reizes un sasniedza 75 miljonus eiro, informēja uzņēmuma pārstāvji.

Pērn «Maxima Grupe» turpināja attīstīt uzņēmējdarbību Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Polijā un Bulgārijā. Grupas apgrozījums audzis visos tirgos - Latvijā un Igaunijā tas pieauga par 4% attiecīgi sasniedzot 723 miljonus eiro un 464 miljonus eiro, bet Lietuvā par 1,7%, sasniedzot 1,529 miljardus eiro.

Tomēr visstraujākais apgrozījuma pieaugums pērn bija veikalu ķēdei «T-Market» Bulgārijā, kur tas palielinājies teju par 25% un sasniedza 111 miljonu eiro apmēru. Otrs straujākais apgrozījuma pieaugums pērn bija holdingam piederošajam Polijas veikalu tīklam «Aldik», kura apgrozījums palielinājās par 9%, sasniedzot 52 miljonus eiro.

Vienlaikus «Maxima Grupe» pērn turpināja atvērt jaunus veikalus un modernizēt vecos, tajos investējot vairāk nekā 70 miljonus eiro. Gada laikā tika atvērti 17 jauni veikali, no kuriem trīs ir Latvijā. Tāpat «Maxima Latvija» loģistikas centrā «Abras» šogad ieviesta jauna efektīva un videi draudzīga loģistikas centra iekārta, investējot 1,7 miljonus eiro.

Aizvadītā gada beigās kopumā bija 568 «Maxima Grupë» uzņēmumu apkalpoti veikali, tostarp 243 veikali Lietuvā, 154 tirdzniecības vietas Latvijā, 76 veikali Igaunijā, 65 - Bulgārijā, bet 30 tirdzniecības vietas Polijā. Holdinga mazumtirdzniecības apjoms tirgū pieauga līdz 4,7% un gada laikā grupa nodarbināja aptuveni 31 000 cilvēku, no kuriem aptuveni 7500 strādā Latvijā.

«Maxima Grupe» 2016.gadā strādāja ar konsolidēto apgrozījumu 2,693 miljardu eiro apmērā un tā tīrā konsolidētā peļņa 2016.gadā bija 36 miljoni eiro.

«Maxima Grupe» valdes priekšsēdētājs un izpilddirektors Daļius Misiūns sacīja, ka stabils ienākumu pieaugums ļauj grupai koncentrēties uz darbības izvēršanu, jaunu veikalu atvēršanu un veikalu atjaunošanu, kā arī klientu servisa uzlabošanu un modernu risinājumu ieviešanu veikalos. «»Maxima Grupe» mērķis ir saglabāt tirgus līdera pozīciju Baltijā un turpināt paplašināt un nostiprināt savas pozīcijas arī citu valstu tirgos. Grupas stratēģijas pamatā ir uzņēmuma paplašināšanās, vērtības pieaugums, kā arī organizācijas stiprināšana,» uzsvēra Misiūns.

Mazumtirdzniecības veikalu tīkla SIA «Maxima Latvija» vadītājs Andris Vilcmeiers norādīja, ka uzņēmums šogad plāno turpināt klientiem nodrošināt aizvien pieejamāku un ērtāku veikalu tīklu, modernus norēķinu risinājumus un plašu preču sortimentu.

«Maxima grupe» pārvalda vairāk nekā 500 veikalus Lietuvā, Latvijā, Igaunijā, Bulgārijā un Polijā. Baltijas valstīs tie darbojas ar zīmolu «Maxima», Bulgārijā - «T-Market», bet Polijā - «Aldik». Tāpat tā pārvalda arī pārtikas un ikdienas patēriņa preču interneta veikalu «Barbora». «Maxima Grupe» ietilpst «Vilniaus Prekyba» mazumtirdzniecības grupā, kas darbojas Baltijas valstīs, Centrāleiropā un Austrumeiropā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu