«Bite»: Decembrī ievērojami pieaug iedzīvotāju vidējais mobilā telefona sarunu ilgums

FOTO: PantherMedia/Scanpix

Saistībā ar gada nogales svētkiem decembrī ievērojami pieaug vidējais sarunu ilgums uz vienu klientu mēnesī, informēja mobilo sakaru operatora «Bite Latvija» («Bite») sabiedrisko attiecību projektu vadītāja Karīna Javtušenko.

Uzņēmuma dati liecina, ka mobilie sakari ir Latvijas iedzīvotāju vidū populārs veids, kā sveikt radus, draugus un paziņas svētkos, jo decembrī «Bites» tīklā veikto zvanu un nosūtīto īsziņu skaits ievērojami palielinās - ja parasti vidējais sarunu ilgums uz vienu klientu mēnesī ir 280 minūtes, decembrī tas sasniedz 400 minūtes.

«Piemēram, pērn Ziemassvētku priekšvakarā vien «Bites» klientu veikto zvanu kopējais ilgums bija 6,4 miljoni minūšu, bet nosūtīto īsziņu skaits sasniedza 2,4 miljonus. Salīdzināšanai var minēt, ka pirms desmit gadiem 24.decembrī tika veikti 245 000 zvanu un nosūtīti teju 97 000 īsziņu,» sacīja «Bites» pārstāve.

Saskaņā ar uzņēmuma veikto klientu aptauju, katrs trešais savus tuviniekus Ziemassvētkos un Jaunajā gadā izvēlas sveikt, piezvanot pa telefonu, 17% dod priekšroku īsziņām, bet 15% sūta novēlējumus kādā no mobilajām lietotnēm. Savukārt 61% tuviniekus sveic klātienē.

Aptauja veikta sadarbībā ar «Norstat Latvija» laikā no 23. līdz 29.novembrim, aptaujājot 1006 Latvijas iedzīvotājus.

Jau vēstīts, ka «Bite Latvija» koncerns pērn strādāja ar 79,668 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 16,8% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa pieauga par 30,6% un bija 8,645 miljoni eiro. Šie ir konsolidētie «Bite Latvija» un meitasuzņēmuma «TeleTower» finanšu dati.

Uz augšu