«Swedbank» mobilās lietotnes lietotāju skaits gada laikā pārspēs internetbankas

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: PantherMedia/Scanpix

«Swedbank» mobilās lietotnes popularitāte tuvākā gada laikā strauji augs un, visdrīzāk, pat pārspēs internetbankas lietotāju skaitu, prognozēja «Swedbank» Digitālo pakalpojumu daļas vadītāja Diāna Dubova.

Dubova sacīja, ka jau vairāk nekā 220 000 «Swedbank» klientu novērtē ērtības, ko sniedz banku mobilās lietotnes. «Ja līdz šim, lai ieietu internetbankā, mums bija nepieciešama speciāla darba vieta ar datoru, jo bija ļoti grūti vienlaicīgi turēt kodu karti vai kalkulatoru un ievadīt kodus internetbankā, tad šobrīd banka kļuvusi pieejama visur – sabiedriskajā transportā, auto, uz soliņa, skolā, parkā, pludmalē. Līdzīgi kā šķirstām rakstus vai lasām draugu sūtītās ziņas, tagad arī ātri un ērti pārbaudām, cik kontā naudas un pat veicam lielākus un mazākus maksājumus,» skaidroja Dubova.

Viņa arī norādīja, ka pagājušajā gadā parādījās tendence, ka pretstatā klasiskajam, bet nu jau vēsturiskajam iknedēļas internetbankas apmeklējumam, mobilās vides lietotājs banku izmanto katru dienu. «Savukārt šogad redzam jau pavisam jaunu klientu paradumu – mums ir 30 000 klientu, kas bankas produktus izmanto tikai un vienīgi mobilajā ierīcē,» atklāja Dubova.

Saskaņā ar «Swedbank» iedzīvotāju aptauju, «Swedbank» mobilo lietotni visbiežāk izmanto tā dēvētie jaunie profesionāļi vecumā no 26 līdz 35 gadiem, ikdienā pārbaudot konta atlikumu un veicot naudas pārskaitījumus. Konta atlikuma pārbaude, vienkārši pakratot telefonu vai pavelkot ekrānu uz leju, ir populārākā funkcija visu lietotāju vidū. Šādu iespēju ik mēnesi izmanto teju 144 000 iedzīvotāju.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu