VW Grupa Baltijā aizvadījusi otru veiksmīgāko gadu tās pastāvēšanas vēsturē

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Volkswagen Grupas vadošajiem auto zīmoliem Volkswagen un Audi 2016. gads Baltijas valstīs, tostarp arī Latvijā ir noslēdzies kā otrs veiksmīgākais tās pastāvēšanas vēsturē. Latvijas tirgū vadošais auto ražotājs Volkswagen piedzīvoja pieaugumu 7,8% apmērā, bet premium klases zīmols Audi kāpināja pārdošanu par 28%. Arī Volkswagen komerctransports ar 16,8% tirgus daļu ir saglabājis līdera pozīcijas savā transporta segmentā.

VW Grupas zīmoli Audi un Volkswagen, atbalstot ilgtspējīgu uzņēmējdarbības pieeju, kā galveno stratēģisko mērķi nākamajiem gadiem izvirza paplašināt piedāvāto elektroauto klāstu, 2025. gadā kļūstot par nozīmīgākajiem spēlētājiem elektromobiļu tirgū. Zīmoliem pakāpeniski palielinot elektroauto piedāvājumu, jau pēc 8 gadiem 1/3 visu modeļu darbosies ar elektriskiem dzinējiem. Volkswagen un Audi mērķis ir ne vien attīstīt šo auto segmentu, bet arī padarīt automobiļus ar elektriskiem dzinējiem pieejamākus plašākai auditorijai.

Foto: Publicitātes foto

Volkswagen 2016. gads bijis veiksmīgs visā pasaulē, kopumā par 2,8% palielinot pārdošanas apjomus un piegādājot vairāk nekā 5,8 miljonus auto vienību. 15% pieaugumu Baltijā galvenokārt veicināja tādi zīmola modeļi kā jaunais Tiguan, Passat modeļu klāsts un Golf. Pērn astoņu mēnešu laikā ir pārdots 701 jaunais Tiguan modelis, pakāpjoties no sestās uz ceturto vietu SUV segmentā. Savukārt VW Passat, veidojot 27% no visām Volkswagen pārdotajām automašīnām, piegādāts 1900 vienībās. Protams, ievērojamu pārdošanas apjoma daļu veido VW Golf. Jāatzīmē, ka kopš jaunās paaudzes Golf 7 parādīšanās Latvijas tirgū, ir pārdoti ap 5400 auto. Liela loma zīmola līdera pozīcijās ir korporatīvajiem pasūtījumiem, Volkswagen esot Nr.1 uzņēmumu autoparkos.

Šogad Volkswagen auto tirgum piedāvās vairākus jaunus modeļus, kas stiprinās tirgus līdera pozīcijas un paplašinās piedāvājuma klāstu, apmierinot aizvien plašākas klientu vajadzības. Jau pavasarī patērētajiem Baltijā būs pieejams jaunās paaudzes Golf ar plašāku dzinēju izvēli, tostarp 1,5TSI EVO, augstākām savienojamības iespējām un daudz modernākām drošības un autovadītāja palīgsistēmām. 2017. gadā Volkswagen tirgum prezentēs arī pavisam jaunu modeli Arteon, kas plašākai sabiedrībai tiks prezentēts šī gada Ženēvas auto izstādē. Bez jau minētajiem modeļiem zīmols Baltijā piegādās arī lielizmēra Tiguan Allspace, kas paredz līdz pat septiņām sēdvietām.

Foto: Publicitātes foto

VW Grupas premium zīmols Audi pērn piedzīvoja 3,8% pieaugumu pasaules tirgū, veicot vairāk nekā 1,8 miljonus auto piegāžu, Eiropā pieaugums veidoja 7,8%. 2016. gada populārākie modeļi pasaules mērogā bija Audi A3 un A4, aiz tiem uzreiz sekojot Audi A6 un Q saimes modeļiem Audi Q5 un Q3. Arī Latvijā Audi Q5 pērn bija pirktākais zīmola produkts ar 144 pārdotām vienībām un 92% pieaugumu. Pagājušais gads Audi Latvijā un Lietuvā noslēdzās ar visu laiku lielāko pārdošanas apjoma pieaugumu, sasniedzot 28%. Ar 847 pārdotiem auto Latvijā un Lietuvā, Audi ir pārsniedzis pirms krīzes līmeni 2008. gadā.

2017. gads Audi Latvijā iesācies ar A5 Sportback un jaunās paaudzes Q5 pieejamību dīleru salonos. Audi Q5 ar uzlabotām funkcijām un dizainu šogad būs galvenais zīmola pārdošanas pieauguma virzītājspēks. Pie jau minētajiem modeļiem 2017. gadā tirgū pievienosies Audi S5 un A5 Cabriolet, RS 5 Coupe, Audi SQ5, Audi A8 un RS4 Avant. Savukārt 2018. gadā Audi pārdošanā laidīs pirmo pilnīgi elektrisko SUV modeli Audi Q8, kā koncepts tika prezentēts Detroitas auto izstādē gada sākumā. Audi par zīmola galvenajām prioritātēm šogad un arī nākamajos gadus izvirza ilgtspēju, urbanizāciju un digitalizāciju ar mērķi automašīnu pārvērst par mūsdienīgu un ērtu mobilo ierīci.

Foto: Publicitātes foto

Savukārt Volkswagen komerctransports 2016. gadā ir ne vien saglabājis līdera pozīcijas, bet arī palielinājis līgumu daudzumu par 10,3%. Kopumā komerctransporta tirgus pērn ir pieaudzis par 11,7%, kas zīmolam, pie esošās izaugsmes tendences, paver plašākas realizācijas iespējas arī 2017. gadā. Jau ziņots, ka Volkswagen komerctransports Latvijai šogad piedāvās jauno Crafter, kas ir atzīts par «Starptautisko 2017. gada komercauto». Bez pieminētā jaunās paaudzes Crafter, Volkswagen LCV par vienu no galvenajiem modeļiem tirgū izvirza Amarok V6 – vienīgo premium klases auto komerctransporta segmentā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu