"Emīla Gustava šokolāde" sāks darbību Krievijā

TVNET | FINANCENET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Latvijas zīmols "Emihls Gustavs chocolate", pirmo reizi startējot lielākajā starptautiskajā pārtikas izstādē Krievijā World Food Moscow 2006, saņēmis balvu par izcilāko debiju. Izstādē piedalījās vairāk nekā 1100 uzņēmumu no 55 valstīm. "Emihls Gustavs chocolate" sevi prezentēja, stāvēdams līdzās tādiem slaveniem šokolādes ražotājiem kā Kurkonov, Venchi, Laima un citi. Izstādē izdevies noslēgt vairākas svarīgas vienošanās par zīmola ienākšanu Krievijas tirgū. Paredzams, ka pirmās "Emihls Gustavs chocolate" tirdzniecības vietas tiks atvērtas Maskavā.

"Mēs esam ļoti priecīgi par šo sasniegumu, jo patlaban mūsu stratēģiskais mērķis ir Krievijas tirgus. Vēlamies šeit attīstīt ekskluzīvu šokolādes veikalu un kafejnīcu tīklu. Jebkura atzinība un novērtējums ir apliecinājums tam, ka esam uz pareizā ceļa," stāsta uzņēmuma vadītāja Zane Bērziņa.

"Izstādei gatavojāmies ļoti rūpīgi un ilgstoši, jo mūsu uzdevums bija atrast tās lietas, kas varētu būt interesantas ārvalstīm. Mēs meklējām veidu, kā izcelties, kā aizraut svešzemju patērētāju, kurš ir redzējis visu un kļuvis bezgala izvēlīgs," piebilst uzņēmuma ārējo sakaru vadītāja Inese Apse-Apsīte.

"Šā pusgada laikā esam veikuši lielu darbu, izstrādājot jaunus produktus – tai skaitā radot jaunas šokolādes formas, kas pasaules praksē nav bieža parādība. Ir tapusi Jūgendstila līnija, kura drīz parādīsies "Emihls Gustavs chocolate" veikalos. Īpaši Krievijas tirgum tika radītas šokolādes figūras – Sniegbaltīte un matrjoška," turpina uzņēmuma ārējo sakaru vadītāja Inese Apse-Apsīte.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu