Lielisks, vienkārši lielisks risinājums K.Barona ielā!

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: TVNET

Rīdzinieku uzmanības lokā atkal nonākusi Krišjāņa Barona iela. Cilvēki ir neizpratnē, kāpēc laikā, kad tiek mainīts bruģis, ielā parādās arī siltumtrases caurules. Savukārt Rīgas domē skaidroja - tā kā iepriekš prognozēt pazemes komunikāciju būvdarbus nebija iespējams, tika pieņemts lēmums veikt seguma atjaunošanu praktiski visā K.Barona ielas garumā.

Vairāki TVNET lasītāji norāda, ka nav loģiski atjaunot ielas segumu, bet pavisam neilgu brīdi pēc tam mainīt pazemes komunikācijas.

«Loģiskāk būtu, ja vispirms samainītu pazemes komunikācijas un tikai pēc tam liktu bruģi. Nesaprotu, kāpēc atbildīgās iestādes un uzņēmumi to nevarēja saskaņot,» raksta rīdzinieks Jānis, norādot, ka šāda situācija nav pirmo reizi.

Foto: TVNET

Līdzīgās domās ir arī citi lasītāji. Par to ironizē arī sociālo tīklu lietotāji.

Savukārt Rīgas domes Satiksmes departamenta pārstāve Ilze Dimante TVNET norādīja, ka pirms seguma atjaunošanas K.Barona ielā visiem pazemes komunikāciju valdītājiem tika nosūtīta informācija par plānotajiem seguma atjaunošanas darbiem un termiņiem.

Foto: TVNET

Inženierkomunikāciju valdītāji informēja par iespējamajiem būvdarbiem, taču konkrētus laikus, vietas un termiņus prognozēt nebija iespējams, jo tas atkarīgs no būvprojekta izstādes gaitas un risinājumiem.

Tā kā iepriekš prognozēt pazemes komunikāciju būvdarbus nebija iespējams, tika pieņemts lēmums veikt seguma atjaunošanu praktiski visā K.Barona ielas garumā.

Šāds lēmums pieņemts, zinot, ka šajā būvsezonā tiks veikti ievērojami komunikāciju pazemes darbi.
Foto: TVNET

Esošie darbi Elizabetes, Lāčplēša, Tallinas un Bruņinieku ielu krustojumos neietekmēs seguma kvalitāti, jo bruģa segumu ir iespējams izcelt un atlikt atpakaļ līdzīgi kā lego vai puzles gabalus, saglabājot seguma kvalitāti.

Foto: TVNET

Atšķirībā no asfaltbetona seguma bruģa segums pilsētvidē, kur ir neskaitāmas pazemes komunikācijas, kuras ik pa laikam jāatjauno vai jāveic nopietna rekonstrukcija, ir ērts un drošs, jo to var atjaunot, pielabot, izlīdzināt, nezaudējot seguma kvalitāti. Pēc pazemes remontdarbiem bruģa segumu ir iespējams atjaunot iepriekšējā stāvoklī.

Foto: TVNET

Departamenta pārstāve arī vērsa autovadītāju un gājēju uzmanību, ka

līdz maija beigām jārēķinās ar nopietniem ierobežojumiem,

līdz tiks nomainītas pazemes komunikācijas un pilnībā atjaunots brauktuves segums.

TVNET jau ziņoja, ka Satiksmes departamenta speciālisti marta sākumā ar būvniekiem pārbaudīja ielas seguma kvalitāti un

konstatēja vairāk nekā 150 defektus, kuri būvniekam jānovērš par saviem līdzekļiem.
Foto: TVNET

Būvdarbus pēc iepirkuma procedūras veic būvuzņēmums «Binders».

Kā defektus viņa minēja iesēdumus, saplaisājušu bruģakmeni velojoslās, starpsliežu zonā nepilnības, ieklājot bruģi, un aku vāku apdares nepilnības.

Visi defekti būvniekiem jānovērš līdz maija beigām, kad atsāksies aktīvā velosezona.

Vai arī Tu esi pamanījis kādu nejēdzību?

Filmē, fotografē un raksti uz e-pasta adresi lasitaji@tvnet.lv!

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu