"Rīgas satiksme" slēgusi 1. un 8. tramvaja maršrutu

Tagadējo Rīgas domnieku lēmums ļaut "Rīgas satiksmei" slēgt 1. un 8. tramvaja maršrutu piespiež iedzīvotājus pirkt jaunas braukšanas kartītes. Rīgas dome mēģina aizbildināties, ka citādi būšot jāpaceļ braukšanas maksa.

Ik dienu ne tikai Silva, bet arī citi Imantas iedzīvotāji brauca ar 1.tramvaju uz darbu Juglā. Vasaras remontdarbu karsonī "Rīgas satiksme" šo maršrutu slēdza, bet rudenim vajadzēja pienākt ar jau ierasto kārtību.

Silva, Imantas iedzīvotāja: "27. datumā es gluži nejauši pamanu, ka tiek mainīti saraksti, un, ieejot "Rīgas satiksmes" mājaslapā, neredzu nekādu informāciju, ka šis maršruts tiek atjaunots. Piezvanot nākamajā dienā uz "Rīgas satiksmi", jā, man paskaidro pa bezmaksas tālruni, ka šis maršruts netiek atjaunots un kartītes ar 1. septembri nebūs derīgas."

Kādēļ pēkšņi ieviestas tādas izmaiņas, tramvaja braucēji ir neizpratnē. Visu vasaru cerot uz solīto 1. un 8. tramvaja maršruta atjaunošanu, Mežaparka, Juglas un Imantas iedzīvotāji tā arī to nav sagaidījuši.

Vēl jo vairāk sarūgtina fakts, ka tagad vienas braukšanas kartītes vietā jāiegādājas divas. Silva: "Bija šīs kartītes piesaistījuši, tā kā astotā tramvaja kartītes bija piesaistījuši otrajam un desmitajam tramvajam, tā šī te ceturtā maršruta kartīte tika piesaistīta sestajam tramvajam. Un es drīkstēju braukt arī sestajā tramvajā. Bet no pirmā septembra diemžēl man ir jāpērk vēl viena kartīte, un es domāju, ļoti daudziem pasažieriem ir jāpērk vēl viena kartīte. Ziniet, kāda man ir sajūta, un es domāju, ka, parunājot ar kolēģiem, kas brauc no Imantas, un ar Imantas iedzīvotājiem, tāda sajūta, ka "Rīgas satiksme" ir nevis priekš pasažieriem, bet pasažieri ir priekš "Rīgas satiksmes"."

"Rīgas satiksmei" un Rīgas domei par tramvaju slēgšanu jau bija zināms laiciņu iepriekš. Jānis Zaščerinskis, Rīgas domes deputāts, stāsta, it kā runādams par ne pašvaldībai piederošu uzņēmumu: "Tāds uzdevums tiešām tika dots no Rīgas domes puses šai sabiedrībai, jo viņi pieprasīja lielāku budžeta dotāciju, lai varētu savilkt savus galus kopā. Līdz ar to viņi deva savu piedāvājumu, kā, nepalielinot tarifus, bet optimizējot šos te maršrutus, var panākt satiksmi Rīgā."

Un ko darīt tiem strādāt un mācīties gribētājiem, kas jau iegādājušies viena tramvaja biļetes, laikus nezinādami par izmaiņām?

Baiba Bartaševiča, "Rīgas satiksmes" pārstāve: "Lai nomainītu maršrutu, cilvēkam ir jādodas uz kādu no mūsu klientu centriem un jāuzraksta oficiāls iesniegums. Uz šā iesnieguma pamata tad mēs arī tālāk varam rīkoties un mainīt maršrutu."

Lasītākais šobrīd

Uz augšu