1 diena un 4 aktuālas tēmas – iMarketings vadošie eksperti dalīsies zināšanās un savā praktiskajā pieredzē par digitālā mārketinga komunikācijas kanālu pārvaldīšanas īpatnībām un tehnikām. Viss, ko mēs paši izmantojam ikdienā.
Praktiskais seminārs: Google AdWords, Analytics (22.10.2015.)
Pasākuma laikā tiks prezentēti arī pētījuma rezultāti par interneta mārketingu. Pētījumu iMarketings veica kopā ar «Swedbank», Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru (LTRK) un Latvijas Universitāti.
«Pētījuma gaitā tika atklāti visai vērtīgi rezultāti par uzņēmēju interneta mārketinga izmantošanas paradumiem. Šis pētījums ir lieliska iespēja pārņemt augošo uzņēmumu veiksmīgu pieredzi,» tā Evita Jansone, Swedbank Uzņēmējdarbības kompetences centra vadītāja.
Viss pasniegtais materiāls būs praktists un izmantojams jau nākamajā dienā (kā jau parasti mūsu semināros). Tā patiešām būs zināšanām pilna diena. Ar iegūto zināšanu palīdzību varēsiet labāk pārvaldīt un analizēt reklāmas kampaņas internetā,rezultātā paaugstinot efektivitātes rādītājus.
Vairāk par semināru lasiet iMarketings.lv mājas lapā
Programma
08:30-09:00 | Reģistrācija
09:00-10:15 | 1. iMarketings, Swedbank, LTRK, LU pētījuma rezultātu prezentācija par interneta mārketingu (Dr. Sergejs Volvenkins)
10:15-10:30 | Kafijas pauze
10:30-12:00 | 2. Google Analytics | Reklāmas analīze. Ar ko sākt un ar ko turpināt... (Dr.Sergejs Volvenkins, Vladislavs Celitāns)
12:00-13:00 | Pusdienas
13:00-14:30 | 3. Veiksmīgas Google reklāmas 3 pamatnosacījumi (Dr.Sergejs Volvenkins)
14:30-14:45 | Kafijas pauze
14:45-16:15 | 4. Remārketings | Būtiskākie momenti pirms uzsākt... (Dr.Sergejs Volvenkins)
Regulāra cena 220 EUR + PVN
-50% jeb 110 EUR + PVN līdz 19.10.2015.
Pasniedzēji
Dr.Sergejs Volvenkins.
iMarketings digitālas nodaļas vadītājs. Sertificēts Google treneris. Google Partner Academy loceklis. Vienīgais Latvijā sertificēts Google Adwords un Google Analytics eksperts ar doktora grādu, ilggadējs interneta mārketinga praktiķis. Dr. Sergejs Volvenkins aktīvi dalās savā pieredzē, izglīto reklāmdevējus, topošus un esošus AdWords/Analytics speciālistus, popularizē AdWords/Analytics pakalpojumus – lasa lekcijas studentiem, vada individuālus un Google organizētus seminārus, veic individuālas apmācības. iMarketings kopējais pārvaldītais klientu reklāmas gada budžets pārsniedz 500 000 USD.
Vladislavs Celitāns
iMarketings.lv vadošais Google Analytics eksperts. Profesionāli pārvalda (iestatīšana, analīze, interpretācija) 50+ Google Analytics kontus.