Stividorkompānija «Baltic Container Terminal» nopelna € 7,8 miljonus

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Agnese Gulbe/LETA

Rīgas brīvostas stividorkompānija «Baltic Container Terminal» pērn strādāja ar 16,95 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 4% mazāk nekā 2013.gadā, savukārt uzņēmuma peļņa pieauga par 4,3% - līdz 7,818 miljoniem eiro, liecina datubāzē «Lursoft» publiskotais uzņēmuma finanšu pārskats.

«Baltic Container Terminal» vadības ziņojumā teikts, ka pērn apkalpoto konteineru TEU skaits audzis par 0,3% - līdz 274 496. «Ieņēmumi par vienu TEU ir stabili 61,75 eiro un mēs sagaidām, ka tā būs tajā pašā līmenī arī turpmākajos gados,» norāda kompānijā.

Pārskata gadā uzņēmums apkalpoja aptuveni 320 kuģus. «Produktivitāte par vienu kuģi bija tādā pašā līmenī kā iepriekš, kas ir 39 pārvietojumi stundā, kas ir gandrīz divas reizes vairāk nekā spēj piedāvāt tuvākie konkurenti. Tas nozīmē efektīvāku apstrādi un darbības, kas mūsu klientiem ir ļoti būtiski, ja viņu «ostas palikšana» samazinās,» atzīmē «Baltic Container Terminal» vadība.

Saistībā ar apgrozījuma kritumu 2014.gadā, kompānijā norāda, ka lielākajā daļā no pakalpojumiem samazinājās ieņēmumi, jo samazinājās likmes, kuras tika mainītas 2013.gada augustā, un pērn bija pirmais pilnais darbības gads, kad var redzēt pilnos rezultātus.

Vienlaikus «Baltic Container Terminal» vadība pauž, ka likmju samazināšanās ir zemākajā punktā un neuzskata, ka turpmākajā periodā būs novērojamas kādas būtiskas pārmaiņas.

Vienlaikus kā svarīgu pozitīvu panākumu 2014.gadā «Baltic Container Terminal» vadība nosauc tiešo ekspluatācijas izmaksu samazinājumu par aptuveni 11,3% - līdz 7,066 miljoniem eiro.

Savukārt 2015.gadam uzņēmuma galvenie mērķi ir apstiprināt jaunā celtņa piegādi, izpildīt jauno TOS (N4) programmu, iegādāties jaunu iekrāvēju, sākt provizoriskos darbus dzelzceļa paplašināšanai, pabeigt projektu par jaunas noliktavas izveidi, kā arī ieviest svara sistēmu.

«Skatoties uz priekšu, 2015.gadā mēs sagaidām tarifu nemainīgumu vai nelielu pieaugumu salīdzinot ar 2014.gada beigām. Ģeopolitisko problēmu un samazināto degvielas cenu dēļ, kas samazina tranzīta kravas, mēs nesagaidām pieaugumu TEU skaita ziņā Rīgā,» sacīts vadības ziņojumā, piebilstot, ka vienlaikus plānots klientu pieaugums.

2013.gadā «Baltic Container Terminal» strādāja ar 17,648 miljonu eiro apgrozījumu un 7,495 miljonu eiro peļņu.

«Baltic Container Terminal» reģistrēts 1996.gadā un tā pamatkapitāls ir desmit miljoni eiro, liecina datubāzes «Lursoft» informācija. Tas pieder uzņēmumam «Mariner Finance Baltic».

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu