Izskaitļots, kurā brīdī veikts Facebook ieraksts dod visvairāk Like

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/ScanPix

Facebook algoritmu, kas nosaka kā izskatīsies jaunumu lenta, proti, kuras ziņas tiks uzskatītas par svarīgām un kuras par mazāk svarīgām, lai rādītu lentas augšdaļā, ir nepielaužams. Turpretī laika brīdi, kurā veikts ieraksts spēs savākt vairāk Like, var mēģināt izskaitļot. Par to, atsaucoties uz The Washington Post, ziņo Newru.com.

Pētnieciskā vietne Klout, kura mēra tīmeklī auditorijas sasniedzamību un sociālos tīklus, ir veikusi 25 miljonu Facebook ierakstu un ar tiem saistītu 100 miljonu notikumu analīzi. Tā secināts, ka ieraksti, kas sociālajā tīklā veikti vēlā priekšpusdienā un pāris stundas pēc pusdienas laika, kā arī otrdienās un trešdienās, veicina lielāku draugu aktivitāti. Pats ideālākais ieraksta veikšanas brīdis gan daļēji ir atkarīgs no Facebook lietotāja dzīvesvietas.

Piemēram, Ņujorkā optimālais brīdis ierakstam ir neilgi pirms pusdienas laika, Sanfrancisko - starp 9:00 un 10:00, Londonā - pirmajās stundās pēc pusdienas laika, Parīzē no rīta un īsi pēc pusdienas laika, bet Tokijā - 7:00 un 9:00, tiesa uzlecošās saules zemē Like birums Facebook ziņu lentē būtiski neatšķiras. «Acīmredzot, japāņi ir diezgan dāsni laikotāji,» secina Klout pētījuma veicēji.

Attiecībā uz nedēļas dienām Facebook draugi visaktīvākie ir otrdienās un trešdienās. Ceturtdienās un piektdienās interese sarūk, bet brīvdienās tā ir gaužām niecīga. Pirmdienas acīmredzot ir adaptācijas periods, ko cilvēki izmanto, lai pakāpeniski atgrieztos sociālo tīklu pasaulē.

Nakts laikā reakcijas ātrums uz ierakstiem ir diezgan lēns. Galveno kārt jau tāpēc, ka naktī vairums cilvēku guļ. Ja kāds ieraksts izpelnās kādu komentāru vai Like, tas caurmērā parādās tikai stundu vai divas pēc publikācijas.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu