MTG iegādājies Igaunijas digitālo risinājumu uzņēmumu «SmartAD»

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Edijs Pālens/LETA

Mediju uzņēmums «Modern Times Group» (MTG) iegādājies Igaunijas digitālo risinājumu uzņēmumu «SmartAD», informēja MTG sabiedrisko attiecību vadītāja Ginta Bormane.

«MTG TV Latvia» šodien noslēdzis līgumu un iegādājies 100% Igaunijas digitālo risinājumu uzņēmuma «SmartAD» akciju, norādīts paziņojumā.

««SmartAD» iegāde ir daļa no TV3 un MTG stratēģiskajiem plāniem. Jau pāris gadus nopietni strādājam arī digitālajā vidē, un šis ir likumsakarīgs solis uzņēmuma attīstībā. «SmartAD» ir inovāciju līderis reklāmas tirgū, un līdzšinējā uzņēmuma komanda ir izdarījusi ļoti labu darbu,» norāda MTG TV vadītāja Latvijā Baiba Zūzena.

«Mums ir kopīgas vērtības ar MTG grupas uzņēmumiem, tādēļ esam pārliecināti, ka kopā varēsim patīkami pārsteigt klientus ar inovatīviem risinājumiem digitālajā vidē,» piebilst «SmartAD» valdes priekšsēdētājs un dibinātājs Rando Rannus.

Sīkāka informācija par līguma noteikumiem, tostarp darījuma vērtība, netiek izpausta.

«SmartAD» nodrošina segmentētus reklāmas risinājumus internetā visās trīs Baltijas valstīs, strādājot ar vadošajiem reklāmdevējiem un mediju aģentūrām. «SmartAD» patlaban nodarbina 12 cilvēkus, un pērn uzņēmuma apgrozījums bija gandrīz 1 000 000 eiro.

MTG Latvijā darbojas kopš 1998.gada un pārstāv televīzijas kanālus TV3, LNT, TV5, 3+, TV6 un «Kanālu 2», radio «Star FM», «TVPlay» un «skaties.lv».

Zviedrijas koncerns MTG 2013.gadā strādāja ar 14,129 miljardu kronu (1,55 miljardu eiro) apgrozījumu, liecina uzņēmuma darbības pārskats.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu