Lāgerfelds izveidojis apģērbu kolekciju par pieejamām cenām

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Augstās modes mākslinieks Karls Lāgerfelds, modes namu "Chanel" un "Fendi" radošais direktors, radījis sieviešu tērpu kolekciju amerikāņu apģērbu veikalu tīklam "Macy's".

Kolekcijā ir tvīda auduma kostīmi, kleitas, krekli un šorti cenu amplitūdā no 50 līdz 170 ASV dolāriem (no 25 līdz 85 latiem). "Tie ir dažādi tēli dažādām dienas stundām, dažādiem dzīves stiliem," sarunā ar ziņu aģentūru AP atklāja modes mākslinieks. "Tā ir elementu kolekcija, ar kuru sievietei vajadzētu spēlēties."

Iepriekš Lāgerfelds sadarbojās arī ar Zviedrijas apģērbu veikalu tīklu H&M, kas 2004.gadā sāka pārdot viesdizaineru kolekcijas. Lāgerfelds bija pirmais, kas piekrita sadarbībai. Vēlāk H&M sadarbojās ar Stellu Makartniju, modes namiem "Comme des Garcons", "Sonia Rykiel", "Viktor and Rolf", kā arī tādām stila ikonām kā Kailija Minoga un Madonna.

Lāgerfelds paskaidroja, ka, viņaprāt, radīt apģērbu kolekciju par demokrātiskām cenām ir moderni. "Būt tādam (modes māksliniekam), kas rada tikai augsto modi, ir ļoti ierobežojoši. Ir augstā mode, un ir parastā mode, un šodien parastā mode vairs nav zemā mode," paziņoja mākslinieks. "Šodien lietas nav dārgas. Es nesaku lētas. Tas ir briesmīgs vārds. Tām jābūt labi veidotām. Tas ir izaicinājums, iekļaujoties šajā cenu amplitūdā. Es to uzskatu par izaicinājumu."

Uz jautājumu, kā atšķiras "Macy's" kolekcija no H&M, Lāgerfelds atzina, ka vairs neatceras, ko viņš radījis pirms septiņiem gadiem. "Pēc septiņiem gadiem viss ir mainījies. (..) Esmu ļoti radošs, pats savā pasaulē. Es labprāt neatceros, jo man jādodas uz priekšu."

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu