Multikulturālā komunikācija multimedijos

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Komunikācija mūsdienās ir internacionāla. Arī biznesa vide ir starptautiska, tāpēc uzņēmējiem arvien jārod iespējas kontaktu dibināšanai un uzturēšanai globāli, lai spētu pārdot savu produktu vai pakalpojumu visā pasaulē. Multimediju izmantošana mūsdienās ir nepieciešamība teju visās jomās, arī biznesā.

Nākotnes darba vide

Globalizācija arvien vairāk ietekmēs gan uzņēmējdarbības vidi, gan veidu, kā domājam. Arī darba tirgus mainās līdzi. Jau pašlaik notiek Latvijas iedzīvotāju aktīva iekļaušanās starptautiskajā darba tirgū. Svešvalodu un starpkultūru saskarsmes zināšanas, izpratne par konkrētās jomas starptautisko vidi ikvienam profesionālim ļauj konkurēt globālajā darba tirgū. Nākotnes darba vide būs vēl atvērtāka starptautiskajā kontekstā, un ikvienā jomā augstu tiks novērtēti zinoši speciālisti no visas pasaules.

Foto: Publicitātes foto

Multimediji – nepieciešamība mūsdienu komunikācijā

Lai palielinātu savu konkurētspēju vietējā un starptautiskā mērogā, topošajiem komunikācijas praktiķiem nepieciešama ne tikai izpratne par multimediju mainīgo vidi, bet arī multikulturālās saziņas likumiem. Komunikācijas speciālistiem jāspēj izprast arī starptautiskās biznesa vides prasības un jāprot tās likt lietā, īstenojot uzņēmumu komunikāciju. Ne mazāk svarīga ir spēja izmantot multimediju rīkus, kas informāciju pasniedz visnotaļ interaktīvā veidā, izmantojot grafiskās, audio un video komunikācijas iespējas. Šie komunikācijas veidi var tikt apvienoti, padarot informāciju vieglāk uztveramu un efektīvāku vēstījuma nodošanai. Mūsdienās multimediji nav vairs priekšrocība - tā ir nepieciešamība teju visās jomās, īpaši mājas lapu un blogu veidošanā.

Foto: Publicitātes foto

Multimediju eksperti starptautiskā vidē

Biznesa augstskola Turība īsteno profesionālā bakalaura studiju programmu „Starptautiskās komunikācijas vadība”, kas sniedz plašas zināšanas un prasmes multikulturālās komunikācijas vadīšanā un multimediju izmantošanā. Programmas „Starptautiskā komunikācijas vadība“ pasniedzēji ir augstas klases praktiķi ar lielisku izglītību, kas iegūta Latvijā un ārzemēs, viņu vidū ir vairāki zinātņu doktori: Latvijas Republikas īpašo uzdevumu vēstnieks Dr. hist. Gints Apals, Latvijas Vēstures institūta pētnieks, Dr.hist. Ervīns Evarts, šovbiznesa projektu vadītājs Dr. philol. Juris Millers.

Studiju procesā studenti satiek un mācās no nozares praktiķiem, kuri vada nodarbības, piedalās mācību ekskursijās un praksēs. Prakse visiem studentiem notiek jau pēc pirmā studiju gada. Studenti iemācās komunikācijas vadību un apgūst noderīgas praktiskas iemaņas – fotografēšanu, filmēšanu, video montāžu, mājas lapu maketēšanu, reklāmu veidošanu. Jau pirmajā studiju nedēļā studentiem tiek dota iespēja īstenot starptautiskus projektus, piemēram, piedalīties Starptautiskā biznesa foruma organizēšanā.

Studentiem tiek piedāvātas plašas prakses iespējas Ārlietu ministrijā, Eiropas Parlamentā, Latvijas Bankā, Latvijas – Lielbritānijas tirdzniecības palātā, Latvijas Olimpiskajā komitejā, Street Basket, Amerikas Tirdzniecības palātā Latvijā, kā arī Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras pārstāvētajos uzņēmumos. „Turības Komunikācijas fakultāte ir kā darba birža, kur nozares uzņēmumi meklē jaunus darbiniekus,“ studentu darba iespējas novērtē Turības Komunikācijas fakultātes dekāns Andris Pētersons.

„Mūsdienās īpaši svarīgi ir domāt globāli, jo arvien vairāk saskaramies ar starptautisko aspektu, kas jūtams teju ikvienā jomā. Piemēram, sabiedriskajās attiecībās pavisam noteikti jādomā, kā komunikācijas kampaņa uzrunās ārvalstu auditoriju. Jāzina, kādas ir dažādu kultūru cilvēku informācijas uztveres un komunikācijas stila atšķirības. Praksi izgāju Latvijas Institūtā un viesnīcā Neiburgs, kas palīdzēja nostiprināt studiju laikā iegūtās zināšanas. Kā vienu no interesantākajiem kursiem studiju laikā atceros Starptautiskās tiesības, kas sniedza iespēju uzzināt par ES likumu piemērošanas niansēm,” stāsta studiju programmas „Starptautiskās komunikācijas vadība” absolvente Beāte Svarinska.

Vairāk par Biznesa augstskolu Turība, tās piedāvātajām studiju programmām un starptautiskajām iespējām var uzzināt, ielūkojoties www.turiba.lv sadaļā Studijas.

CopyLinkedIn Draugiem X
Uz augšu