Kas padara iPhone par kulta preci: labdarība

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: apple.com

Funkcionalitāte, ātrdarbība, stabilitāte – ar šīm lietām mēdz lepoties teju ikviens viedtālruņu ražotājs, tomēr tikai daži no zīmoliem iekļūst kulta preču statusā. Kā tehnoloģiju gigantam “Apple” nemainīgi izdodas saglabāt līderpozīcijas, pētīja mobilo sakaru operatora BITE tehnoloģiju eksperts Dainis Dembovskis.

Iesaistīties kādas cilvēcei nozīmīgas problēmas risināšanā, iestrādājot labdarību biznesa modelī, ir būtisks “Apple” zīmola stūrakmens. “iPhone” (PRODUCT) RED sērijas ierīces un aksesuāri ir “Apple” atbalsts labdarības fondam RED, kas nodrošina konsultācijas un aprūpi, lai novērstu HIV vīrusa nodošanu nedzimušiem bērniem no viņu mātēm. Vienpadsmit gadu laikā, pārdodot “sarkanās” sērijas ierīces un aksesuārus, “Apple” ir izdevies šim nolūkam savākt vairāk nekā 160 miljonus ASV dolāru.

BITES tehnoloģiju eksperts secina, ka cilvēki aizraujas ar “iPhone” ļoti dažādu iemeslu dēļ. Vienus uzrunā “Apple” zīmols, jo tā produkti ir ne vien inovatīvi, bet arī ērti lietojami, kamēr citiem ir svarīga piederība to cienītāju lokam. Tomēr nešaubīgi var apgalvot, ka savu vietu kulta preču rindā “iPhone” viedtālruņi nopelnījuši godam.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu