Kompānija "Sony" piektdien paziņoja, ka tā risina sarunas ar "Fujitsu" par savu interneta pakalpojumu sniegšanas biznesu apvienošanu, taču neapstiprināja ziņu, ka tā pērkot "Fujitsu" piederošo Japānas lielāko interneta pakalpojumu nodrošinātāju "Nifty" par 100 miljardiem jenu (505 miljoni latu), raksta "Financial Times".
"Mēs ["Sony" un "Fujitsu"] risinām sarunas par iespējamo sadarbību ar internetu saistītā biznesa jomā, taču pagaidām nav pieņemti nekādi lēmumi," teica "Sony" pārstāvis. Šis paziņojums tika sniegts pēc publikācijas laikraksta "Nihon Keizai" piektdienas numurā, kurā teikts, ka "Sony" risinot sarunas par iespēju iegādāties "Nifty", kurai ir pāri par 5 miljoniem abonentu, jau nākamā gada februārī. "Fujitsu" atteicās komentēt šo ziņu, vien norādot, ka tā risinot sarunas ar "Sony" par plašu jautājumu loku. Šis iespējamais darījums iederētos "Sony" ilgtermiņa stratēģijā, kuras mērķis ir kļūt par savas digitālās mūzikas, filmu un spēļu izplatītāju visā pasaulē. Kompānija cer, ka lietotāji meklēs pieeju digitālajam saturam, pērkot "Sony" ierīces, un ir piedāvājusi ātrdarbīgus interneta pakalpojumus, lai saistītu saturu ar aparatūru. "Sony" interneta pakalpojumu sniedzējfirmas "So-net" un "Nifty" kopējais īpatsvars tirgū sasniegtu gandrīz vienu piektdaļu no Japānas 27,4 miljoniem interneta lietotāju. Septembrī "So-net" sāka piedāvāt lētus ASDL pakalpojumus, lai piesaistītu vairāk abonentu. Bet, pieaugot sīvai konkurencei Japānas interneta tirgū, daži analītiķi uzskata, ka iegādes stratēģija ir efektīvāks veids, kā paplašināt "Sony" interneta abonentu bāzi. "Nifty" iegāde arī dotu tai ļoti kāroto pieeju globālajiem interneta pieslēguma nodrošinātājiem, arī ASV kompānijai "Earthlink" un vēl sešiem interneta pieslēguma nodrošinātājiem, kuri noslēguši aliansi ar "Fujitsu". Šā mēneša sākumā "Sony" paziņoja, ka tā noslēgusi savienības ar vairākām Japānas interneta pakalpojumu sniedzējfirmām, tai skaitā ar NTT, "Softbank" un "Yahoo", lai "Play Station 2" pleijeri varētu pieslēgties internetam. "Financial Times" norāda, ka domas tomēr dalījās par labumu, kādu "Fujitsu" gūtu, pārdodot "Nifty", kuras realizācijas apjoms pagājušajā gadā sasniedza 60,4 miljardus jenu. Kompānijai "Fujitsu" ir vajadzīga skaidrā nauda, jo tai triecienu devusi pieprasījuma samazināšanās pēc IT iekārtām. Kompānija prognozē rekordlielus zaudējumus 310 miljardu jenu apmērā finansu gadā, kas beigsies nākamā gada martā, raksta "Financial Times".