"Barbora.lv" tiešsaistes pasūtījumu skaits šogad audzis gandrīz divas reizes

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Cilvēki dodas iepirkties lielveikalā "Maxima XXX" A.Deglava ielā, kas pēc rekonstrukcijas atsāk darbu.
Cilvēki dodas iepirkties lielveikalā "Maxima XXX" A.Deglava ielā, kas pēc rekonstrukcijas atsāk darbu. Foto: Ieva Čīka/LETA

Pārtikas interneta veikals "Barbora.lv" šogad Rīgas un tās apkārtnes iedzīvotājiem piegādājis vairāk nekā 4000 tonnu pārtikas produktu un saņēmis par 96% vairāk tiešsaistes pasūtījumu nekā pērn, informēja "Barbora" pārdošanas un mārketinga vadītāja Jekaterina Pukinska.

Viņa minēja, ka interneta veikalā visbiežāk iegādātais pārtikas produkts bija biezpiena sieriņš - šogad "Barbora.lv" pasūtīti 332 204 biezpiena sieriņi.

Pukinska norādīja, ka pasūtījuma apmērs, ko "Barbora.lv" klienti veic vienā pirkumā, 2019.gadā bija ļoti dažāds, tostarp, piemēram, kāds klients vienā pasūtījumā iegādājās 900 majonēzes iepakojumus.

Pēc Pukinskas teiktā, populārāko produktu vidū arvien ir svaigie produkti - svaiga gaļa, augļi un dārzeņi, tāpat iecienīti ir biezpiena sieriņi. Izmantojot piegādi līdz dzīvesvietai, cilvēki labprāt iegādājas arī smagākus produktus, piemēram, ūdeni lielos apmēros, kā arī mājsaimniecības preces - veļas pulverus, mīkstinātājus un sadzīves ķīmiju.

LETA jau ziņoja, ka "Barbora.lv" apgrozījums pērn bija 4,7 miljoni eiro, kas ir par 48% vairāk nekā gadu iepriekš.

"Barbora.lv" veic piegādes Rīgā, Jūrmalā, Salaspilī, kā arī Rīgas apkaimēs - Baložos, Dreiliņos, Sariešos, Babītē, Carnikavā, Garkalnē, Ķekavā, Mārupē, Olainē un Stopiņos.

"Barbora.lv" darbību Latvijā sāka līdz ar "e-maxima.lv" pakalpojuma pārdošanu uzņēmumam "Radas", kas Lietuvā pārvalda interneta veikalu "Barbora". Uzņēmums "Radas" ir "Maxima grupe" piederošs uzņēmums.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu