"Karavela" modernizācijā plāno ieguldīt 8 miljonus eiro

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Evija Trifanova/LETA

Zivju konservu ražotāja "Karavela" ražošanas paplašināšanā un modernizācijā un plāno ieguldīt apmēram astoņus miljonus eiro, pastāstīja kompānijas mārketinga direktors Jānis Endele.

Viņš teica, ka, neraugoties uz Covid-19 sekām, "Karavela" turpina nospraustos attīstības plānus. Šā gada sākumā uzņēmums nolēmis daļu savas ražošanas pārnest uz atsevišķām telpām, veidojot tādu kā jaunu ražošanas cehu esošajā rūpnīcā. "Strādājam pie jauna produkta, kurš spējīgs pastāvēt kā atsevišķa līnija," sacīja Endele, informējot, ka uzņēmums šo produktu sācis ražot testa režīmā.

Viņš teica, ka patlaban pie jaunā produkta, kura ieviešanas rezultātā paplašināsies ražošana, norit intensīvs darbs. Pagaidām Endele atturējās izpaust, kas tas konkrēti būs par produktu.

Tāpat viņš pastāstīja, ka papildus jaunam ražošanas ceham, "Karavela" turpina modernizēt arī esošo rūpnīcu Vecmīlgrāvī kopumā. Kopumā ražošanas paplašināšanā un modernizācijā plānots ieguldīt apmēram astoņus miljonus eiro. Konkrēts termiņš visu projektu realizācijai nav nozīmēts.

Komentējot tendences zivrūpniecības nozarē Covid-19 kontekstā, Endele teica, ka pašreizējos apstākļos vieglāk strādāt un izdzīvot ir lielajiem nozares uzņēmumiem, kuri tirgū jau ir nostiprinājušies un iemantojuši patstāvīgos klientus. Agrāk nozare jaunus klientus piesaistīja starptautiskajās pārtikas izstādēs, kuras Covid-19 dēļ vairs nenotiek. Tāpēc patlaban priekšrocības ir tirgū stabili strādājošiem uzņēmumiem salīdzinājumā ar tiem, kas partnerus vēl meklē. 

"Karavela" mārketinga direktors arī prognozēja, ka šogad pie izstāžu apmeklēšanas nozares uzņēmēji, visticamāk, neatgriezīsies. 

Viņš arī pauda, ka "Karavelas" priekšrocība tirgū ir gadu gaitā iegūtās pārdošanas attīstības iemaņas. "Pietiekami daudz kļūdas esam pieļāvuši ar jauno produktu attīstību, veidojot produktus un prezentējot tos. Tas ļauj nākotnē biežāk izstrādāt veiksmīgas lietas," sacīja Endele, norādot, ka klienti ir dažādi un katram no tiem ir savas specifiskas vēlmes. Šīs niansētās lietas jāapgūst.

Tāpat uzņēmuma priekšrocība ir arī darbinieku komanda un spēja īsā laikā pārkārtot ražošanu, operatīvi apmācīt cilvēkus. 

Pēc viņa sacītā, starp "Karavelas" turpmākajiem attīstības plāniem šogad ir arī investīcijas mārketingā - šā gada otrajā pusgadā uzņēmums plāno īstenot pamanāmu reklāmas kampaņu.

LETA jau ziņoja, ka 2019.gadā "Karavela" strādāja ar 51,691 miljona eiro apgrozījumu un 5,077 miljonu eiro peļņu.

Kompānija "Karavela" ir reģistrēta 2001.gadā, un tā ir viens no lielākajiem zivju apstrādes uzņēmumiem Eiropā. Kompānijas pamatkapitāls ir 2,499 eiro. "Karavela" īpašnieki ir Andris Bite (24%), Jānis Endele (20%) un Jānis Bite (56%).

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu