"Apranga" apgrozījums pērn pieaudzis par 28,4%

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Shutterstock

Lietuvas apģērbu mazumtirgotāja "Apranga" apgrozījums, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli (PVN), pērn bijis 293,3 miljoni eiro jeb par 28,4% lielāks nekā 2021.gadā, teikts kompānijas paziņojumā Viļņas biržai.

Salīdzinājumā ar 2019.gadu, kad nozari nebija skārusi koronavīrusa Covid-19 pandēmija un ar to saistītie ierobežojumi tirdzniecībai, "Apranga" apgrozījums palielinājies par 18,3%.

Pērn "Apranga" apgrozījums Latvijā pieaudzis par 53% līdz 70,9 miljoniem eiro, Lietuvā apgrozījums kāpis par 21,9% līdz 178 miljoniem eiro, tikmēr Igaunijā kāpums bijis par 23,6% līdz 44,4 miljoniem eiro.

Tikai decembrī "Apranga" apgrozījums bijis 28,2 miljoni eiro, kas ir par 9,8% vairāk nekā 2021.gada pēdējā mēnesī.

Savukārt ceturtajā ceturksnī grupas apgrozījums sasniedza 84,5 miljonus eiro, kas ir par 20,3% vairāk nekā oktobrī-decembrī 2021.gadā. Latvijā gada pēdējo trīs mēnešu apgrozījums gada salīdzinājumā pieauga par 56,8%, Lietuvā - par 11,2% un Igaunijā par 16,2%.

Pagājušā gada laikā "Apranga" atklāja piecus veikalus, paplašināja un rekonstruēja divus veikalus, daļēji atjaunoja četrus veikalus, bet seši veikali tika slēgti.

Pašlaik "Apranga" ir 168 veikali, no tiem 100 Lietuvā, 44 Latvijā un 24 Igaunijā. Veikalu kopējā tirdzniecības platība ir 90,6 tūkstoši kvadrātmetru, kas ir par 0,1% mazāk nekā pirms gada.

"Apranga" pārstāv tādus zīmolus kā "Zara", "Emporio Armani", "Burberry", "Hugo Boss", "Aldo", "Armani Jeans", "Bershka", "Karen Millen", "Mango", "Marella", "Massimo Dutti", "Nude", "Promod", "Pull&Bear" un "Stradivarius".

Lielākā "Apranga" īpašniece ar 62% akciju ir Lietuvas koncerna "MG Baltic" investīciju kompānija "MG Baltic Investment".

"Apranga" akcijas kotē Viļņas biržas oficiālajā sarakstā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu