Tāpat mums kā reģionālajam veikalam būtisks atbalsts ir arī administratīvais atbalsts. Veikalu vadītāji regulāri var mācīties, lai celtu savas kompetences un apgūtu dažādus jaunumus. Savukārt IT tehnoloģiskais aprīkojums, moderns veikalu izkārtojums un citas zināšanas, ko esam saņēmuši no “ELVI” vispār ir nenovērtējams ieguldījumus mūsu uzņēmuma darbībā.
Vai jūtat arī mārketinga atbalstu?
Protams. Mums ir viegli strādāt ar “ELVI”, jo viņi par Lieldienām sāk domāt jau Ziemassvētkos, ja ne pat agrāk, savukārt jau tagad zinām, ka Jāņos mūsu veikalos būs gan gaļa, gan dzērieni, gan arī visi citi produkti, ko pieprasa pircēji. Liels palīgs pircējiem ir arī akciju avīze, jo lauku reģionos cilvēki nav tik bagāti kā lielajās pilsētās, tāpēc viņi labprāt savos groziņos izvēlas ielikt tās preces, kas tajā brīdī ir ar atlaidēm, ko var nodrošināt kopīgais iepirkums.
Kad pērn sākās energoresursu krīze, novērojām tendences, ka cilvēki sākuši vairāk taupīt. Tad tieši akciju piedāvājums bija tas, kas ļāva mums veiksmīgāk pārvarēt problēmas, savukārt iedzīvotāji varēja par pieņemamākām cenām iegādāties sev vēlamos produktus.
Vai Jūs sadarbojaties arī ar vietējiem ražotājiem?
Jā, jau gadiem mūsu pircējiem ir iespējams nopirkt vietējo medu, šad tad arī zemnieku izaudzētos dārzeņus. Gaidām jauno ražu, lai cilvēki varētu izgaršot arī tepat netālu augušos zaļumus. Kad izveidojam sadarbību ar kādu no vietējiem reģionāliem ražotājiem arī viņiem tas ir ieguvums, jo informācija nonāk visu tīkla veikalu sistēmās, kas nozīmē, ka arī citiem iespēja veikt pasūtījumus. Šī sajūta, ka esam vietējas nozīmes veikals mums ir būtiska.
Jūs strādājat kopā ar savu sievu un meitu. Vai tas nav grūti?
Noteikti, nē. Mēs esam izveidojuši stabilu atbalsta sistēmu un, patiesi, esam ģimenes uzņēmums. Aicinu arī citus mazos uzņēmumus pievienoties franšīze, lai tādējādi veicinātu savu attīstību gan kvalitatīvi, pielāgojot un investējot telpās un to izkārtojumā, gan arī nodrošinot pircējiem zemākas cenas nekā tad, ja darbojas atsevišķi.